Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Transalp XL600V, XL650V, XL700V. Varadero?????

(1/2) > >>

Clemens:
Hallo allemaal,
Ik ben al langere tijd aan het denken om een motor te gaan kopen.  Ik ben van plan dit in het voorjaar te gaan doen.
Ik ben al sinds 1988 helemaal verliefd op de transalp maar overweeg toch om voor een varadero te gaan.
Nou moet ik bekennen dat ik nog nooit op een van deze motoren heb gereden maar ben van vroeger uit altijd een echte honda  en  enduro fan geweest.  Dus afwijken van  :-* Honda :-*   :-X :P is voor mij geen optie hahaha.
Nou is mijn grote wens om op de volgende motoren een klein stukje proef te rijden.
1996-1999 XL600V (ivm dubbele remschijf)
                 XL650V
                 XL700V 
Varadero    XL1000V. Verlaagd ivm mijn 170cm (liefst vanaf 2005)

Aanstaand weekend  zaterdag en zondag schijnt het heel mooi weer te worden en ik zo er enorm mee geholpen zijn als ik met een paar mensen een toertochtje zou kunnen maken en af te toe van fiets te wisselen.

Zelf rijd ik de laatste tijd alleen maar op een KTM Superduke van mijn broer en (ik betwijfel hoor) misschien doe ik iemand een plezier om daar een keer een stukje mee te rijden.   http://i38.photobucket.com/albums/e139/antonyscott/SuperdukeRear3Qtr900.jpg
Op deze manier hebben we 2 vliegen in 1 klap  een toertochtje met mooi weer en voor mij een enorme duw in de rug bij het kiezen van de juiste motor.
Als er meer mensen zin hebben om mee te rijden met een nog niet uitgezette tocht dan is dat natuurlijk geweldig.
Ik woon in Veghel Noor Brabant.
Wie o wie zou mij hier mee willen helpen.    Ik hoor graag van jullie 
Met vriendelijke groeten,  Clemens Cornelissen
0641463136

Oldtimer:
Volgende week zaterdag de afsluitrit.
Er zullen ongetwijfeld wat avontuurlijke transalpers aanwezig zijn die je over de streep trekken.

Als introduce kun je altijd mee  ;D ;D

Clemens:
Hoi Oldtimer,   ik weet het nog niet zeker maar ben volgend weekend waarschijnlijk verhinderd maar dat weet ik volgende week pas.
Ik zou er graag aan mee doen overigens.   Dus nog steeds  als iemand zin heeft om zoals  Hotel Mike het noemt een kort stukje motorswap te doen  dan zou ik daar heel erg mee geholpen zijn.

Met vriendelijke groeten,  Clemens

Two Plugs:

--- Citaat van: Clemens op 16 oktober 2014, 07:03 ---Hoi Oldtimer,   ik weet het nog niet zeker maar ben volgend weekend waarschijnlijk verhinderd maar dat weet ik volgende week pas.
Ik zou er graag aan mee doen overigens.   Dus nog steeds  als iemand zin heeft om zoals  Hotel Mike het noemt een kort stukje motorswap te doen  dan zou ik daar heel erg mee geholpen zijn.

Met vriendelijke groeten,  Clemens

--- Einde van citaat ---

Diverse (club-) dealers hebben vaak wel een aantal verschillende modellen staan. Tenminste, de dealers in het Noorden ;) Mocht de swap niet lukken, kun je ook bij een motordealer een testrit maken.
Arjan Brouwer Trading in Putten is een centraal adres die altijd wel iets heeft staan.

Clemens:
Hoi   daar heb ik ook aan gedacht maar ik vind het zelf nogal vervelend om een proefrit te vragen als ik al weet dat ik pas in het voorjaar echt op pad ga om te kopen.  Vraag me af of   als ze dit weten  dan nog zo happig zijn op een proefrit.  In ieder geval wel bedankt voor de tip!! 

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View