Auteur Topic: Varadero Ingeruild  (gelezen 2708 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Remmie

Varadero Ingeruild
« Gepost op: 21 oktober 2014, 09:09 »
Nadat ik met mijn pekelfietjes (Honda SLR650) van de dijk gereden was. Was ik op zoek naar een andere fiets.
Betrapte me erop dat ik de pekelfiets eigenlijk vaker pakte als de varadero.
Mede door zijn hoge gewicht en afmeting was het geen pretje hem elke keer achterom in het schuurtje te plaatsen.

Lang verhaal kort. Ik heb de Varadero ingeruild in iets lichters in gewicht maar toch met mijn 2 meter een grote fiets, die de functie van pekel/woon/werk verkeer fiets en vakantie gaat doen.

Helaas mag ik hier niet vloeken maar ik heb me een duitser :-X aangeschaft.

Eigenlijk jammer dat als je van merk motorfiets wisselt, je ook eigenlijk van motorclub (moet) wisselen.
Ben in de laatste 6 jaar 3 keer gewisseld. Maar ik ben nog altijd te vinden op de oude clubs.

Nou was ik al geen prater, maar zal hier nog wel te vinden zijn, zij het op een lager pitje zijn, omdat het toch wel een bijzonder leuk clubje is.

Remmie  ;)
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.

Offline Oldtimer

Re: Varadero Ingeruild
« Reactie #1 Gepost op: 21 oktober 2014, 10:30 »
Remmie, leuk dat je er bij was.
Wie weet, wordt je nog eens bekeerd tot de ware

Groeten

Marien
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline Sandra

Re: Varadero Ingeruild
« Reactie #2 Gepost op: 21 oktober 2014, 14:37 »
Nadat ik met mijn pekelfietjes (Honda SLR650) van de dijk gereden was. Was ik op zoek naar een andere fiets.
Betrapte me erop dat ik de pekelfiets eigenlijk vaker pakte als de varadero.
Mede door zijn hoge gewicht en afmeting was het geen pretje hem elke keer achterom in het schuurtje te plaatsen.

Lang verhaal kort. Ik heb de Varadero ingeruild in iets lichters in gewicht maar toch met mijn 2 meter een grote fiets, die de functie van pekel/woon/werk verkeer fiets en vakantie gaat doen.

Helaas mag ik hier niet vloeken maar ik heb me een duitser :-X aangeschaft.

Eigenlijk jammer dat als je van merk motorfiets wisselt, je ook eigenlijk van motorclub (moet) wisselen.
Ben in de laatste 6 jaar 3 keer gewisseld. Maar ik ben nog altijd te vinden op de oude clubs.

Nou was ik al geen prater, maar zal hier nog wel te vinden zijn, zij het op een lager pitje zijn, omdat het toch wel een bijzonder leuk clubje is.

Remmie  ;)
Hoi Remmie,

We hebben elkaar eens ontmoet bij Engbers geloof ik...
Je bent toch vrij om te kiezen waar je op rijdt? Een bmw neem ik aan? Wat voor type?
Veel plezier met de ''nieuwe'' motor!

Groet Sandra
[img]http://img684.imageshack.us

Offline The Headless Horseman

Re: Varadero Ingeruild
« Reactie #3 Gepost op: 21 oktober 2014, 17:27 »
Bekeerd is Remmie volgens mij al  ;)

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Jammer dat deze niet binnen de TCN clubmotoren valt  :-\ Maar je bent sowieso nog tot einde kalenderjaar lid en volgens mij mag je dan, ook op een andere motor, nog steeds mee met de club  :)

En verder ben je wmb hier op het forum altijd welkom  8)
Veel fijne en veilige kms op de nieuwe gewenst!

Grtz,
René
TA 650 '90 / TA 600 '92 / XL125V / R80GS

Offline dropken

Re: Varadero Ingeruild
« Reactie #4 Gepost op: 21 oktober 2014, 18:11 »
ja soms moet je keuzes maken, maarof de BMW club ook zo gezellig is ???????
veel plezier met de duitser in ieder geval

Offline Two Plugs

Re: Varadero Ingeruild
« Reactie #5 Gepost op: 21 oktober 2014, 21:04 »
Hey Rene... Ga je mond spoelen en vlot!  ;D
Remmie... proviciat met je nieuwe aanwinst... toch een Horex geworden?  ;D ;)
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180

Offline Remmie

Re: Varadero Ingeruild
« Reactie #6 Gepost op: 22 oktober 2014, 14:19 »
Ik wilde graag een 1 cilinder.  Heb proef gereden op de Yamaha XT660Z en de  BMW G650GS Sertao.
Maar die zijn qua afmeting te klein voor mij. Dus werd het een BMW F800GS die groot in afmeting en redelijk klein in gewicht is.

De Horex heb ik op gereden. Mooi geluid, maar dat is dan ook alles.

De nieuwe Africa Twin duurde me te lang en zal net als de rest van de midden all roads, te veel futuristisch en te veel road georiënteerd zijn. Maar wie weet. De F800GS vond  ik toen die uit kwam ook niet echt “spannend”.

Remmie  :)
Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.