ik ben heel blij met mijn versys
okee geen echt off roaf beest maar niets zo mooi als het gezoem van een 4 cyl
zeker voor de aankoopprijs krijg je heel veel
en ja ik heb ook op een bmw gezeten en hoe je dit ook draait of keert
het rijdt gewoon fantastisch en is compleet zonder dat je allerlei zaken aan moet gaan pakken
iets wat bij iedere Honda (of ander merk Japans) gewoon aan vast zit
en ze zijn beslist zuinig, ook iets waar het bij de Honda's nog aan snort
en geen powercommandersnodig om er iets van te maken
en vanuit technisch oogpunt erg vooruitstrevend (haast exclusief)
en we kunnen we ook niet om heen dat het merk waarvan er gewoon de meeste van verkocht worden er ook meer problemen te horen zijn.
maar zeker in de garantie wordt alles opgelost en terug acties worden je keurig mede gedeeld zelfs na vele jaren
het komt er op neer dat iedereen een bepaalde voorkeur heeft van wat hij of zij zoekt
en als je deze mensen spreekt hebben ze allemaal hun verhaal
echte ducanisten krijg je ook niet van hun geloof af
maar we moeten er over eens zijn
als je de lijnen ziet van menig italiaans raspaardje ga je toch kwijlen.. maar een ware hel om soms aan te werken
Honda gaat bijna altijd voor safe, vertrouwd en bekend
als je inderdaad eens op een Honda hebt gereden zitten alle modellen als zeer vertrouwd en rij je er zo mee weg
maar dat doe je ook op een v strom en op een versys 650 etc
kunnen we hopen dat de nieuwe twin een kas kraker word en de lang verwachte GS killer?
beslist niet. het bmw en HD publiek zijn het meest merk trouw
voor de kostpris is er genoeg keus en de motorfiets is misschien iets te specifiek voor een groot publiek maar we wachten af.