Ik mag wel zeggen dat ik veel ervaring heb en vanuit die ervaring durf ik te stellen dat de meeste transalp motoren stuk gaan door
WEINIG OF GEEN MOTOROLIE =
VAST LOPEN als mensen dan gaan roepen ..verborgen defecten. aan mijn hoela
gewoon met je luie bips vooraf die oliepeilstok eens bekijken en je plan trekken
enige oplossing..reviseren of een ander motorblok en ca 8-9 uur sleutelen op voorwaarde dat de achterbrug en prolink los wenst te komen
ook zo'n favoriet waarvan de eigenaar denkt dat die nooit vast gaan zitten
Wederom fout maar ja een vetpatroon kost maar liefst 4 euri
herstelling is mogelijk na gebruik van de slijptol een andere achterbrug en prolink
we kunnen allemaal wel eens pech hebben maar ik heb inmiddels al heel wat kratten vol met die pech gevallen
het maakt me triest.. om dergelijke mishandeling te moeten waarnemen
en ga extra rekenen bij die tcn leden die hun motorfiets zwaar verkrachten en als gevolg hun laatste adem uitblaasde
Starttarief voor het eerste uur reanimeren begint voortaan bij 300 euri
maar misschien er ook een andere diagnose en is je hersteller aan het slapen
maw wat was de diagnose