Auteur Topic: 2015 vrijdag 24 april - zondag 26 of maandag 27 april Buitenlandweekeinde  (gelezen 4554 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Martin Visser


de inschrijving is gesloten!!

Eind april, net voor de Koningsdag (maandag 27 april), is er een buitenlandweekeinde georganiseerd.

We verblijven in Dasbourg in Duitsland tegen de grens van Luxemburg. Het hotel Daytona Dasbourg is een bikershotel wat wordt gerund door twee enthousiaste Nederlanders die er alles aan doen om het ons naar de zin te maken.

http://www.daytonadasburg.com/

Toertochtroutes zijn beschikbaar vanuit Nederland.

Er zijn drie toertochten die vanuit nederland je over kleine wegen je naar Dasburg brengen.
Sommige hebben een avontuurlijk karakter langs het water van de maas.

En door de centrale ligging is het mogelijk om zowel door de Ardennen, de Eifel en Luxemburg te rijden;

Eenmaal aangekomen kan je gebruik maken van de toertochten die we hebben uitgezet, waarbij je kan kennismaken met Luxemburg, en natuurlijk ook met de Eifel.
Er zijn tochten beschikbaar voor beide gebieden.

De kosten voor dit weekeinde bedraagt 147 euro op basis van half pension voor drie dagen ( overnachtingen) wil je een dag langer blijven dan komt daar 49 euro bij.

De faciliteiten zijn:

een-, twee- en meerpersoons kamers, gedeeltelijk voorzien van douche en/of wc;
een restaurant met een wisselend dagmenu, in het arrangement is het dagmenu opgenomen.
een geheel verzorgde BBQ in de nabijgelegen hoteltuin;
een gezellige bar met stamtafels;
een aparte t.v.-kamer/ontspanningsruimte met o.a. poolbiljart, dartspel, enz.;
gratis internet met gebruik van laptop of wifi voor je smartphone;
een binnenstalling voor motoren;


Je kunt je inmiddels opgeven door mij even een mailtje te sturen!

Groeten, Martin Visser.

Wie heeft zich opgegeven:
Erik Bergsma
Arnold Specken
Ron Overkleeft
Fred Wansleeben
Martin Wederkind
Rob en Ilona Geelen
Gertjan en echtgenote.

« Laatst bewerkt op: 17 maart 2015, 22:22 door Martin Visser »

Offline Martin Visser

Bijgaand alvast enkele tourtochten.

Offline eerde jan

Perfect hotel daaro en perfecte kamers, alles wat je nodig hebt.
En de pin automaat zit aan de overkant van de weg.
Ben daar drie jaar terug ook geweest met de motorclub
van de familie.

Offline MartinW

I'm in!  :)

Offline 4Plugs

  • Voorheen PMF71
  • TCN Lid
  • *
  • Berichten: 775
  • Life's what you make it, live it by the day..

  • Ongelezen
    Reacties
Ingrid en ik willen ook mee, echter kweenie of het wijs is om met mijn Produro zonder db killer door de eiffel te gaan banjeren...

En anders gaan we gewoon met zn tweeën op haar Alp.
Transalp PD06 '94 - Hyperpro vering, LED achter/rem/knipperlicht/tellerverlichting, 2e set wielen met noppenbanden
Honda NX250 om mee te spelen in het zand ;D

Offline Martin Visser

De inschrijving is gesloten.

Offline MartinW

De Dero is voorzien van nieuwe olie, remvloeistof en remblokken, dus laat maar komen die haarspeldbochten!  ;D Niet zoveel deelnemers, maar bij het buitenlandweekend in het Zwarte Woud (2007) waren er ook maar 12 en dat was wat mij betreft ook het gezelligste weekend ooit  8)  :)

Offline Arjen

De inschrijving is gesloten.

Helemaal volgeboekt?  :o
“Never Stop Exploring”

Offline ron overkleeft

Zo, weer thuis.  Wat een heerlijk weekend zeg, 4 super mooie dagen en het
weer zat ook erg mee slechts 1 klein buitje gehad,en lekker buiten lunchen in
de zon. Hoogtepunt vond ik "klein zwiterland" in Luxemburg wat een dromerig
mooi gebergte is dat.
Iedereen bedankt voor de gezelligheid (en het lachen natuurlijk) ;D
En Martin Visser bedankt voor het organiseren 100% top. 8)





Offline ErikB

Ook ik ben weer thuis, het was een heerlijk weekend met onverwachts mooi weer.  8)
Ik heb ervan genoten en dank iedereen voor de gezelligheid en ook dank voor de organisatie het was prima geregeld!

Offline robgoesdakar

Ik heb de foto's al maar eens van het toestel af gehaald : http://ikbenrob.nl/index.php/foto-s/tcn/category/17-dasburg-2015

Maar deze wilde ik jullie hier niet onthouden :
In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel.



Meer dan alleen banden ;)

Offline ErikB

Beste Rob en Ilona, dank voor het delen, leuke foto's en een mooie herinnering! :D

Offline MartinW

Ik ben gisteren ook weer thuis gekomen van een "verlengde" vakantie  8) De rest van de week doorgebracht met mijn gezin in Landal Sonnenberg iets ten noorden van Trier. Maandag daar heen gereden, alleen maar regen en daarom de route maar iets ingekort. Ik hoop dat jullie het beter hebben getroffen op de thuisreis!
Woendag nog een mooie rit gemaakt naar burg Eltz (http://www.burg-eltz.de/) en gisteren bijna helemaal binnendoor via de de Eifel naar huis gereden, koud, maar wel droog gebleven en gaandeweg steeds meer zon.
Allemaal bedankt voor een zeer gezellig weekend.  :)

Van mijn kant ook nog een aantal foto's: http://www.mwedekind.nl/photo/?t=Albums/album_5472616e73616c70636c75622d4461736275726732303135#Albums/album_5472616e73616c70636c75622d4461736275726732303135
« Laatst bewerkt op: 03 mei 2015, 11:20 door MartinW »

Offline GJ.

ook wij hebben samen erg genoten van het weekend, zelfs Petra heeft erg veel plezier gehad bij mij achter op de motor, al was het geen clubmotor. maar een BMW 1200 gs, die mocht ik van Joris lenen, super Joris, zet je wel aan het denken!!!.
Martin ook weer heel goed tot in de puntjes geregeld allemaal, bedankt, en vooral het terug brengen naar het hotel. :)