Auteur Topic: mistlampen/verstralers  (gelezen 2772 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mistlampen/verstralers
« Gepost op: 18 januari 2015, 22:43 »
Kan iemand mij een beetje op weg helpen?

Ik zou graag mistlampen/verstralers willen monteren op mijn TA uit 1996. Ik twijfel daarbij aan de mogelijkheden qua gebruik, gelden dezelfde regels als bij auto's?

Wie heeft ze ook gemonteerd? Waar kan ik ze qua prijs/kwaliteit het best kopen? Is montage mogelijk met bestaande knoppen of komt er iets meer bij kijken?

Kortom tal van vragen waarbij ik hoop dat iemand mij de goede weg dan wijzen! Dank alvast!

Offline V-Twin

Re: mistlampen/verstralers
« Reactie #1 Gepost op: 18 januari 2015, 23:01 »
Bij diverse webshops kan je verstralers kopen. Ik jou je LED's adviseren, gebruiken minder stroom en leveren ook goede resultaten.

Re: mistlampen/verstralers
« Reactie #2 Gepost op: 18 januari 2015, 23:12 »
dank weer, en welke zou je dan adviseren? heb op marktplaats deze gezien http://link.marktplaats.nl/m869892892
zou het iets zijn?

Offline V-Twin

Re: mistlampen/verstralers
« Reactie #3 Gepost op: 18 januari 2015, 23:24 »
Martijn met die set heb ik zelf geen ervaring maar 30W aan LED licht is heel wat.

Re: mistlampen/verstralers
« Reactie #4 Gepost op: 18 januari 2015, 23:40 »
da's ook de bedoeling he...... al vraag ik mij af hoe het met de spelregels zit.... De verkoper heeft een heel vragenvuur op zich afgekregen.......

Offline mauppie

Re: mistlampen/verstralers
« Reactie #5 Gepost op: 19 januari 2015, 07:17 »
Ik heb deze op de twin, ik heb ze rechtstreeks besteld bij Dealextreme
Geeft veel licht, maar de draadjes binnenin zijn vrij dun en had veel uitval hierdoor. ondertussen heb ik er dikkere in gesoldeerd.

http://www.dx.com/nl/p/exled-electric-cars-motorcycle-cree-xm-l-u2-led-headlights-modification-lens-strong-light-302629#.VLycuMacSG4

Africa twin '96 zwart-oranje
Kawa Z800 '15 wit
Volvo V70 classic '00
Batavus 24/7
Tefal ultragliss 4570

Offline Goobi

XL 700 V Transalp (2008, blue)