Auteur Topic: Onderhouds programma  (gelezen 2103 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Gustlock

Onderhouds programma
« Gepost op: 04 maart 2015, 20:10 »
Voor mijn AT wil ik een excel documentje maken met alle onderhoudsintervallen om zo een onderhoudsprogramma te creëren. Heeft er iemand al zoiets? Als ik hem af heb zal ik hem hier plaatsen voor de geïnteresseerden 8)

Offline Arjen

Re: Onderhouds programma
« Reactie #1 Gepost op: 05 maart 2015, 10:14 »
Je kan de matrix aanhouden zoals in de Honda common service manual, of natuurlijk de Haynes (werkplaatshandboek).
“Never Stop Exploring”

Offline GK

Re: Onderhouds programma
« Reactie #2 Gepost op: 05 maart 2015, 15:31 »
Inderdaad, ik heb deze een keer uitgewerkt in een excel sheet, waar je zelf dan de kilometerstand ingeeft.

Ben dit excel bestandje helaas kwijtgeraakt bij een server crash.

opzicht redelijk makkelijk in elkaar te zetten met de gegevens uit haynes of zo.

Offline Gustlock

Re: Onderhouds programma
« Reactie #3 Gepost op: 05 maart 2015, 21:32 »
De Haynes manual heb ik hier liggen, de Honda Service Manual is onderweg. Die wil ik even langs elkaar leggen om te vergelijken.
Tevens wil ik er mijn onderdelen in verwerken. Kan ik precies zien welke onderdelen ik allemaal heb gebruikt (soorten olie bijvoorbeeld) en ook qua onkosten om een mooi overzicht te hebben.

Offline GK

Re: Onderhouds programma
« Reactie #4 Gepost op: 06 maart 2015, 06:46 »
goed idee!

Offline Herman

Re: Onderhouds programma
« Reactie #5 Gepost op: 06 maart 2015, 10:44 »
Hallo,

Heb het onderhouds schema voor mijn Transalp XLV600 1998 een keer in excel gezet.
Overgenomen uit het originele service boekje behorende bij de motor.
Echter daar is het ook bij gebleven....... :-[
Heb het excel filetje als bijlagen toegevoegd, niet bijzonder, maar als er iemand iets aan zou hebben,
ga je gang........ :)


Vriendelijke Groet,

Herman