Auteur Topic: Even voorstellen (Allard)  (gelezen 2503 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Allaar

Even voorstellen (Allard)
« Gepost op: 28 februari 2015, 14:26 »
Beste allemaal,

Hoewel ik mij al een aantal maanden geleden als nieuw lid heb aangemeld bij TCN (met 24 jaar als jongste in 2014 las ik in De Transalper ;) ), ben ik er nog niet aan toegekomen om mijzelf even voor te stellen. Daar komt bij deze verandering in!

Ik ben Allard, inmiddels 25 jaar, en woonachtig in Ermelo (Gelderland). In 2010 heb ik mijn motorrijbewijs gehaald, geďnspireerd door Long Way Round & Long Way Down van Ewan McGregor en Charlie Boorman (kijktip!). De eerste maanden heb ik rondgereden op de Piaggio MP3 400 LT van mijn vader. Ja, daar durf ik voor uit te komen op een forum voor motorrijders. De Piaggio werd helaas al snel verkocht en als student had ik op dat moment geen geld voor een eigen (echte) motor. In de zomer van 2013 studeerde ik af (als ergotherapeut) en gelukkig kon ik meteen aan het werk; er was dus geld!

Van mijn eerste salaris (+ een beetje :angel:) kocht ik mijn eerste motor: een Honda CRF250L, uit 2012 met 660km op de teller. Ik vond de motor via Marktplaats, haalde hem op in Scheveningen en reed deze veredelde crossbrommer via de snelweg naar huis. Voor iemand die sinds 2010 geen "echte" motor meer heeft gereden was dit wel even spannend, maar het is net als fietsen!

De CRF was een leuke opstapper maar ik wilde touren, met de motor op vakantie en daar leende deze motor zich niet echt voor. Een Transalp heeft mij altijd aangesproken: stoere uitstraling, bullet-proof, eenvoudige techniek en de allroad mogelijkheden. In juli 2014 vond ik mijn transalp bij Arjan Brouwer in Putten: een XL 650 V van 2006, met 16.500km op de teller. Inmiddels staat de teller op een bescheiden 19.000km maar daar gaan we dit jaar verandering in brengen!

Tot zover een korte introductie van mijzelf. Ik hoop op 8 maart aan de Opstaprit te kunnen deelnemen om met jullie kennis te maken! (helaas momenteel herstellende van een operatie, ik hoop volgend weekend weer op te kunnen stappen!)

Hartelijke groet,

Allard

« Laatst bewerkt op: 28 februari 2015, 14:29 door Allaar »
Change your life. Take your time. Take the long way.

Offline Timy

Re: Even voorstellen (Allard)
« Reactie #1 Gepost op: 28 februari 2015, 15:24 »
Welkom!

Met die Alp moet je nog wel vooruit kunnen!  :)
Liberté - Egalité - Fraternité
Africa Twin 1994 - Transalp 1994 - Goldwing GL1100 Zijspan 1982 - BMW K75RT 1994
Voor de bagger  - Voor de cheffin - Voor 't gezin! Heerlijk!            - Woon-werk toerbuffel

Offline Swijgerde

Re: Even voorstellen (Allard)
« Reactie #2 Gepost op: 28 februari 2015, 18:52 »
Welkom,

Mooie motoren  ;D

Ik kan je wel verklappen dat ik net iets jonger ben (juni word ik 25 ;))!
Geniet van je motoren en wie weet treffen we elkaar eens op een rit  8)

Offline Robertehv

Re: Even voorstellen (Allard)
« Reactie #3 Gepost op: 28 februari 2015, 20:37 »
Al ingeschreven voor de Alp Challenge, mooi om wat mensen van de club wat beter te leren kennen, daarbij ook de gemiddelde leeftijd wat naar beneden te brengen.......
KTM 990 Adventure
Aprilia Caponord  2007 (verkocht)
Honda CB 750 Bol 'd Or 1980
Honda CB 900 F2 Bol d'Or 1982 (in verkoop)
Alpje 1993 met blafpijp (verkocht)
Mijn oude Alpje uit 1998 is terug en gaat nooit meer weg! Ik heb gelogen, toch verkocht 2-5-2015.

Offline dropken

Re: Even voorstellen (Allard)
« Reactie #4 Gepost op: 28 februari 2015, 20:56 »
welkom bij club en misschien stammtisch oost in de toekomst

Offline Bono

Re: Even voorstellen (Allard)
« Reactie #5 Gepost op: 28 februari 2015, 22:19 »
Welke "toekomst"? Gewoon a.s. donderdag 5 maart!  :P
-- Han --

Re: Even voorstellen (Allard)
« Reactie #6 Gepost op: 06 maart 2015, 16:22 »
He Welkom, mooie kleur trouwens, je kan zien dat er nog niet veel mee gereden is.