Auteur Topic: Even voorstellen: Mariska  (gelezen 5592 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Mariska

Even voorstellen: Mariska
« Gepost op: 30 maart 2015, 00:03 »
Goedendag allemaal,

Ik ben Mariska van Dam, 32 jaar oud, geboren in Hardinxveld-Giessendam, inmiddels wonend in De Lier en werkend in de bouwsector. Sinds 2004 ben ik in het bezit van een motorrijbewijs. Door school, werk en andere sport/hobby’s ben ik er nooit eerder aan toe gekomen om hier daadwerkelijk wat mee te gaan doen. Twee jaar geleden was het zover. Na het afronden van mijn avondopleiding  heb ik dan eindelijk mijn eerste motor gekocht. Na wat te hebben rondgekeken is mijn oog gevallen op een Transalp 700XL, bouwjaar 2012. Inmiddels al zo’n 10.000 km mee  afgelegd in Nederland, België en Duitsland en het bevalt me prima. Een motorrit naar de Noordkaap staat nog op mijn verlanglijstje...... Vorig jaar ben ik lid geworden van de Transalpclub. Dit jaar hoop ik een aantal mooie ritten met jullie mee te kunnen rijden en ook wat meer te leren over de technische kant van de motor.

Groetjes Mariska

Offline Oldtimer

Re: Even voorstellen: Mariska
« Reactie #1 Gepost op: 30 maart 2015, 09:22 »
Hoi Mariska,
Zo te zien aan de foto leg je hem ook lekker in de bocht.
Maar voel je welkom bij deze gezelligste club van Nederland en met jou erbij komt de verhouding man/vrouw weer op een ander peil.
We zien je graag terug bij een van onze activiteiten dit seizoen.

Oldtimer
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline Sandra

Re: Even voorstellen: Mariska
« Reactie #2 Gepost op: 30 maart 2015, 11:04 »
Goedendag allemaal,

Ik ben Mariska van Dam, 32 jaar oud, geboren in Hardinxveld-Giessendam, inmiddels wonend in De Lier en werkend in de bouwsector. Sinds 2004 ben ik in het bezit van een motorrijbewijs. Door school, werk en andere sport/hobby’s ben ik er nooit eerder aan toe gekomen om hier daadwerkelijk wat mee te gaan doen. Twee jaar geleden was het zover. Na het afronden van mijn avondopleiding  heb ik dan eindelijk mijn eerste motor gekocht. Na wat te hebben rondgekeken is mijn oog gevallen op een Transalp 700XL, bouwjaar 2012. Inmiddels al zo’n 10.000 km mee  afgelegd in Nederland, België en Duitsland en het bevalt me prima. Een motorrit naar de Noordkaap staat nog op mijn verlanglijstje...... Vorig jaar ben ik lid geworden van de Transalpclub. Dit jaar hoop ik een aantal mooie ritten met jullie mee te kunnen rijden en ook wat meer te leren over de technische kant van de motor.

Groetjes Mariska
Hoi Mariska,
Welkom!
Wij hebben in 2010 een 3 weekse Noordkaap trip gemaakt met onze xl600v transalpen.
Mocht je belangstelling hebben om het verslag te lezen, doe me je e-mail adres dan maar via een persoonlijk berichtje.
[img]http://img684.imageshack.us

Offline Arjen

Re: Even voorstellen: Mariska
« Reactie #3 Gepost op: 30 maart 2015, 11:54 »
Welkom bij de club Mariska!

Mooie plannen ook, die Noordkaap. Staat ook nog op mijn verlanglijstje... overigens zou ik de route des grandes alpes ook nog graag eens rijden.

Ik zag dat je nog niet de ledenrechten had, hierdoor mis je wel wat functionaliteiten en informatie op het forum. Heb ik meteen even voor je gefixt ;)
“Never Stop Exploring”

Offline The Headless Horseman

Re: Even voorstellen: Mariska
« Reactie #4 Gepost op: 30 maart 2015, 14:20 »
Welkom hier op het forum Mariska  :). Ik lees mooie motorplannen!
Misschien tot ziens bij een clubrit of evenement.

Groeten vanuit je geboortedurp  ;)
René
TA 650 '90 / TA 600 '92 / XL125V / R80GS

Offline dropken

Re: Even voorstellen: Mariska
« Reactie #5 Gepost op: 30 maart 2015, 16:43 »
Mariska welkom en dat je nog maar jaren op die alp mag rond blijven rijden met veilige km's

Offline Mirko

Re: Even voorstellen: Mariska
« Reactie #6 Gepost op: 30 maart 2015, 17:03 »
Welkom hier

Mooi plan om de Noordkaap op de Alp te doen
Yamaha XJR 1300

Offline luwe

Re: Even voorstellen: Mariska
« Reactie #7 Gepost op: 30 maart 2015, 19:42 »
welkom van nog een 700 alper uit Twente
geniet er van en plezierige km bij de alpers en alpsters  ;)



Offline Brombeer

Re: Even voorstellen: Mariska
« Reactie #8 Gepost op: 30 maart 2015, 22:08 »

Mooie foto..  :)
..en bij twijfel.. gas!              1996 Twin

Offline marlene

Re: Even voorstellen: Mariska
« Reactie #9 Gepost op: 30 maart 2015, 22:41 »
Hoi Mariska,
Welkom bij de TransAlpClub.
Ik ben geboren en opgegroeid in De Lier, woon tegenwoordig in Den Hoorn en probeer zoveel mogelijk ritjes met de club mee te rijden.
We kunnen dus best eens met elkaar meerijden naar het begin van de rit.
Ik ben ook vrouw, 37 jaar, sinds 2004 mijn rijbewijs, sinds die tijd ook gereden. motorvakanties richting Alpen, Fr, It, Duitsland, etc en twee jaar geleden naar Noorwegen geweest...
Kom gerust eens langs voor een bakkie. Stuur maar een PB ( persoonlijk bericht) voor mijn gegevens.

groetjes, Marlene

Offline Hans Schaap

Re: Even voorstellen: Mariska
« Reactie #10 Gepost op: 31 maart 2015, 13:47 »
Welkom Mariska,


Het spreekt mij aan dat jij je ook wilt verdiepen in de technische kant van jouw motor.


Nu is daar over anderhalve week op 11-04-2015 de mogelijkheid voor in Alphen a/d Rijn tijdens de motorinspectiedag.
Aanmelden kan via de site.


Hier krijg je naast inzicht in de toestand van jouw motor ook uitleg over de techniek.
En maak je kennis met een aantal leden en hun motoren.


Verder heel veel plezier met jouw motor en tot ziens bij een activiteit.


Groet Hans
PJS motorbandenservice 
    Zelfsleutelgarage
            Elburg
       0640221754

www.pjsmotorbandenservice.nl

Offline beemer

Re: Even voorstellen: Mariska
« Reactie #11 Gepost op: 31 maart 2015, 18:32 »
welkom hier.... 8)

Offline Mariska

Re: Even voorstellen: Mariska
« Reactie #12 Gepost op: 01 april 2015, 21:41 »
Bedankt allemaal voor dit hartelijke welkom!! Dat doet me deugd  ;)


en met jou erbij komt de verhouding man/vrouw weer op een ander peil.

Oldtimer

Is die verhouding zo scheef dan?

Mooie plannen ook, die Noordkaap. Staat ook nog op mijn verlanglijstje... overigens zou ik de route des grandes alpes ook nog graag eens rijden.

Ik zag dat je nog niet de ledenrechten had, hierdoor mis je wel wat functionaliteiten en informatie op het forum. Heb ik meteen even voor je gefixt ;)

Bedankt voor het fixen!! grandes alpes heb ik gelijk even gegoogled. Ziet er erg interessant uit. Mooie plaatjes kwamen er naar boven  :)


Groeten vanuit je geboortedurp  ;)
René

Wat is de wereld klein............

Offline Mariska

Re: Even voorstellen: Mariska
« Reactie #13 Gepost op: 01 april 2015, 21:46 »
Mooie foto..  :)
Die foto is gemaakt in de Eiffel. In de buurt van Virneburg. Erg leuk rijden daar!

motorinspectiedag.

Goed om te weten dat er zulke dagen worden georganiseerd. Vind ik erg interessant en hoop er wat van op te steken!

Misschien tot ziens bij de paasrit......... Ik ben er bij en heb er zin in!