Techniek > Honda Varadero

wrappen varadero

(1/14) > >>

mickey:
Afgelopen week begonnen aan het compleet wrappen van mijn varadero.
Vorige jaar een schuivertje gemaakt, en dat is nu weer mooi wegegewerkt.
Komende week nog een zijkap en voorspatbord en mijn varadero is weer als nieuw, en uniek in Nederland.
Ik ben er best trots op, al zeg ik het zelf.......

dropken:
zo op de foto zou ik zeggen ziet er goed uit en mooi gedaan, je mag hier wel; een keer een workshop in geven als je dat zo goed kunt, zullen ook andere leden wel meer van willen weten.

Cas:
Dat is vakwerk Mickey, dat heb je vaker gedaan  ;D. Heb je de tank uit 1 stuk gedaan?

mickey:
om eerlijk te zijn, is het de eerste keer dat ik het zelf doe.
Ik werk op een media bedrijf en heb wel wat ervaring met plakken van reklameborden etc, maar zelf nog nooit eerder gewrapt.
ik heb wel wat hulp en backup van een collega gehad. en er zitten toch wel enkele uurtjes in. De tank is inderdaad uit 1 stuk,
ik heb het wel achter de kuipdelen in moeten snijden, omdat ik te veel folie overhield. Een goede folie doet wonderen, samen met heel veel geduld....

Cas:
Hoe heb je de hoeken aan de voorzijde van de tank zo mooi strak gekregen, daar zou je toch folie over moeten houden en een vouw moeten krijgen? Welk merk folie heb je gebruikt? Ik wil dit jaar de Chinese folie vervangen door 3M Carbonfolie Scotchprint.
Maar mss is jouw folie wel beter. Ik zie dat je wel een insnede aan de zijkant hebt gemaakt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View