Techniek > Honda Transalp

Windscherm monteren

(1/2) > >>

Marty90:
Allen,

Onlangs heb ik het windscherm van mijn Honda Transalp 600 verwijderd. Nu wil ik deze weer monteren, echter zijn de well nuts (rubberen moertjes) vervormd. Hierdoor passen deze niet meer door de montage gaten om het windscherm vast te zetten.

Ik heb inmiddels al nieuwe (14mm) gehaald bij een speciaal zaak, echter blijken deze achteraf te kort. Ik heb al geprobeerd met een fohn de well nut te herstellen, echter zonder resultaat.

Heeft iemand toevallig een idee hoe dit op te lossen is? Of waar zou ik langere kunnen halen of welke maat moet ik hebben.

Bijgevoegd een foto van de oude en nieuwe well nut.

Alvast bedankt!

TransAlpGhost:
Motozoom heeft aftermarket. Maar ik vind ze moelijk te passen, en de het materiaal lijkt ook minder te zijn.

De orginele kun altijd wel ergens bestellen bijvoorbeeld bij Csmnl. Of ad(waffie) of hans of rob

Timy:
Als je niet bij één vd clubdealer/sleutelhonken om de hoek woont kan je ze gewoon bij de motorzaak bestellen.
Even aangeven welk type+bouwjaar en het zou niet mis moeten gaan. Bij mij klopte het altijd ( 2 keer).

The Headless Horseman:
Bekend probleem dat vervormen, maar met een beetje vettigheid aan die rubbertjes moeten ze wel door het kunstof heen te wringen zijn hoor  :)

robgoesdakar:
Inderdaad kun je ze vaak nog even 'rechten' door, zoals HotelMike al aan geeft, de schroef er terug in te draaien en met wat kracht terug te plaatsen.

Anders heb ik ze liggen..... (en niet de 'originele', maar ook gewoon aftermarket, maar dat scheelt tenminste in de prijs ;) )
En in een ander topic zijn ook nog wat linkjes te vinden waar ze te bestellen zijn ... tegen niet-honda prijzen  :angel:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View