Gekoppelde gebeurtenissen

  • Motorbeurs Utrecht: 18 februari 2016 - 21 februari 2016

Auteur Topic: 2016 Motorbeurs Utrecht donderdag 18 februari tot en met zondag 21 februari  (gelezen 9412 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Cas

Weet het niet zeker, maar ik denk deze.
◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.

Offline Timy

Jup! Gemaakt  ;D
Liberté - Egalité - Fraternité
Africa Twin 1994 - Transalp 1994 - Goldwing GL1100 Zijspan 1982 - BMW K75RT 1994
Voor de bagger  - Voor de cheffin - Voor 't gezin! Heerlijk!            - Woon-werk toerbuffel

Offline varaderohuibje

Voor de bezoekers van vandaag en morgen met auto of trein..lees bijgaande info om te zien
of het voor jou van toepassing is

http://www.motorbeursutrecht.nl/nl-NL/Bezoeker/Route-en-Contact.aspx

Parkeren kan je bij de Uithof bv kost 5 euro en pendelbus 2 euro.. bij jaarbeurs kan je zo 14 euro kwijt zijn
en trein rijdt zondag niet tussen Houten en Utrecht... pendelbussen

Offline ChristianG

Ook even wezen buurten, pasje opgehaald en cadeautje mee genomen. Was wel even leuk :)

Later in de auto hoorde ik van Robbin dat we over de NTT aan het praten waren en niet de ITT. Hij maar denken waarom ik het zo ver weg vond. :o
De man bij Alpine zij al dat ik m'n oren moest laten uitspuiten ::)

Wel gaaf dat er een nieuwe AT op de stand stond, kon even rustig kijken :)

We hadden de auto op P&R Papendrop staan. Na betaling 4,5euro kom je bij de uitgang aan, staan de slagbomen gewoon los :'(
« Laatst bewerkt op: 21 februari 2016, 15:55 door ChristianG »
Africa Twin CRF1000A SD04 Tri-Color
https://www.instagram.com/dutch_driver/

Offline ATA

Zaterdag langs geweest. Erg mooi allemaal en folders van de AT meegenomen :)
Tijdens de lunch bij de onze club nog een leuk aandenken gehad.
Kortom een topdag gehad.

ATA
hoe ouder, hoe knapper!  OQ, denk ik.
Spaar geen geld maar de momenten !
TA is naar een nieuwe eigenaar :)

Offline ChristianG

Het lidmaatschap pasje wat ik heb gekregen op de beurs staat 2015 op, Klopt dat?  :angel:

(weet even niet waar ik het anders moet vragen)
Africa Twin CRF1000A SD04 Tri-Color
https://www.instagram.com/dutch_driver/

Offline Goobi

Het lidmaatschap pasje wat ik heb gekregen op de beurs staat 2015 op, Klopt dat?  :angel:

(weet even niet waar ik het anders moet vragen)

Dat lijkt me niet OK, er vanuit gaande dat je dit jaar lid bent. Op die van mij staat iig 2016 maar ik heb 'm gewoon thuis gestuurd gekregen. Ff mailen met de ledenadministratie.
XL 700 V Transalp (2008, blue)

Offline martsky

Ik word nu toch wel erg nieuwsgierig,::: Wat was nou het leuke aandenken ?
AT 1996 - Niet gepoetst !

Offline Jeroen

Een fleece sjaal met tcn logo!
"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Offline delange33

Net terug van de beurs, was er in de namiddag dus kon heerlijk rustig overal neuzen.
Kawasaki had een echte showstand met veel pitspoezen, zag er goed uit met dat zwart en groen. Honda's stand werd gedomineerd door de AT (en terecht ;D) en trok veel bekijks! Vind persoonlijk die rooie echt gaaf, dan met zwarte accessoires mmmm!  :P
Nog even een bakkie gedaan bij de TA stand, en gezellig gekletst met verschillende leden. Bedankt voor het leuke aandenken trouwens, kan ik altijd wel waarderen. :)
Gr. Marc
Toen: 2005 Varadero/Blauw/Leo Vince
Nu:    2017 Africa Twin/Zwart/Remus enzo..

Offline Trans.Jedi

Ik zag nog een mooie foto op de stand die ik nog niet had (offroad training van een aantal jaren terug)

Leuk om de club weer eens te zien.

May the FORCE be with the V-Twin and it's master.