Auteur Topic: Tomtom Rider 400 mijn review  (gelezen 56625 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline voorstad

Re: Tomtom Rider 400 mijn review
« Reactie #120 Gepost op: 15 september 2017, 09:06 »
Citaat van: V-Twin
Snel kunnen switchen tussen snel en kortste kan als je bij instellingen/routeplanning kiest voor de optie: "vraag het me zodat ik kan kiezen als je een van A naar B route selecteert en dat lijkt me toch aardig snel en een korte handeling.

Deze optie heb ik niet. Ik heb 'm wel bij "als een snellere route beschikbaar is", maar niet bij "plan altijd dit type route"

ga naar...... Menu-huidige route- route profiel wijzigen
dit is dan enkel voor de huidige route
dieper in het menu  kies je voor de permanente eerste keus
ik vind het overigens jammer dat hij deze keuze niet vooraf geeft  bij het inbrengen van bestemming

Dit is inderdaad wat ik bedoel. Deze had ik nog niet gespot. Ben het met je eens dat ik graag bij het ingeven mijn voorkeur zou willen aangeven.

Ik zou het helemaal mooi vinden wanneer ik "on the fly"zou kunnen veranderen. Soms ben je de snelweg zat en wil je even kronkelen.  Of soms ben je het kronkelen zat en wil je snel naar je eindbestemming. Soms wil je alleen kronkelen in de heuvels en snel in stadsgebied.... Een snelknop om te schakelen zou dan erg fiijn zijn.
PD10 mods: Hyperpro veren, Morad velg, staalomvlochten remleidingen, Rayz zadel, rvs Morad valbeugel, "poor man's" Mudflap / hugger / spatbordverlenger, Scottoiler, Huzar uitlaat, Heavy Duties bagagerek, PimW's verlaagde voetsteunen & PimW's carterbak, Barkbusters Storm met contourledverlichting.....

Offline xrvtuur

Re: Tomtom Rider 400 mijn review
« Reactie #121 Gepost op: 15 september 2017, 09:34 »
De manier zoals waffie die beschrijft is toch goed te gebruiken onderweg, als je op de snelweg zit kun je hem met een paar klikken naar ander route type krijgen, ik heb dit al vaak zo gedaan,gaat prima. 
Varadero SD02  2004