Auteur Topic: Peters grote motorreis  (gelezen 19745 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline agranado

Re: Peters grote motorreis
« Reactie #30 Gepost op: 19 januari 2016, 07:10 »
Bedankt Rob! Dat soort reacties hoor ik graag.  :)

Ergens ben ik ook wel toe om weer een eigen plekje te hebben. Al kriebelt het na 2-3 dagen wel als ik op dezelfde plek blijf. Ook weer werken zou ik niet erg vinden hoor, ik ben slecht in niks doen en stilzitten. In Australie aan de bak komen zie ik ook wel als een avontuur en hopelijk blijft het niet alleen bij fruitplukken maar ook wat serieuzer werk.

De Nepalpost gaat iets anders worden. Heb veel gefilmd en ga mijn verhaal als voice over bij de beelden doen. Nog nooit gedaan, maar wilde ik voor een keer proberen.
MotorAvonturist.nl | Blog over reizen & kamperen met de motor

Offline daandus

Re: Peters grote motorreis
« Reactie #31 Gepost op: 21 januari 2016, 01:40 »
Hi Peter,

Mocht je een rondje 'Amerika's' doen (voor of na Afrika ;-)) ben je meer dan welkom in Calgary, Canada!

Groet,
Daan

www.farawayfromflakkee.nl
... was ooit lid ...

Offline TransAlpGhost

Re: Peters grote motorreis
« Reactie #32 Gepost op: 21 januari 2016, 13:07 »
Een mooi geschreven verhaal! Niet perse leuk maar wel fijn om te lezen.

Betere tijden gewenst!

India schijnt bij iedereen die er voor het eerst komt nogal intens te zijn. Mij vriendin gaf gelijk aan dat ze de hotel kamer deur altijd blokkeert  :o

Veel plezier met de rest van je reis!

Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

Offline agranado

Re: Peters grote motorreis
« Reactie #33 Gepost op: 20 februari 2016, 11:39 »
Beetje late reactie :angel:

Een mooi geschreven verhaal! Niet perse leuk maar wel fijn om te lezen.

Betere tijden gewenst!

India schijnt bij iedereen die er voor het eerst komt nogal intens te zijn. Mij vriendin gaf gelijk aan dat ze de hotel kamer deur altijd blokkeert  :o

Veel plezier met de rest van je reis!



Bedankt! Na India heb ik me niet meer zo rot gevoeld gelukkig :)

Hi Peter,

Mocht je een rondje 'Amerika's' doen (voor of na Afrika ;-)) ben je meer dan welkom in Calgary, Canada!

Groet,
Daan

www.farawayfromflakkee.nl

Als ik in de buurt ben kom ik zeker even langs om die man van de HU dvds eens in het echt te zien ;D

Ik zit inmiddels op de grens van Thailand/Malaysia. Loop beetje achter met reisverslagen schrijven. Mijn nepalfilm kost best wat tijd om te maken, hij is wel bijna af. Straks nog fatsoenlijk internet vinden om 1,6 GB te uploaden... Als voorproefje heb ik de rijscene alvast online gezet. Geniet!
 
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=eaXHx8fkuKg" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=eaXHx8fkuKg</a>
« Laatst bewerkt op: 14 april 2016, 22:31 door Arjen »
MotorAvonturist.nl | Blog over reizen & kamperen met de motor

Offline agranado

Re: Peters grote motorreis
« Reactie #34 Gepost op: 10 maart 2016, 17:29 »


Eindelijk is mijn Nepal film af! (link naar website)



Ik ga snel slapen, morgen vroeg op om op de boot te stappen van Maleisië naar Indonesië. Zónder motor, want die zit in een container op een groot schip. Maleisië en Indonesië blijken niet zulke grote vrienden te zijn en dus is er ook geen ferry  :( . Zit al een week in hotel met airco opgesloten, want het is echt niet normaal heet en benauwd. Maar nu is wel de film eindelijk af! Ziet er naar uit dat het in Indonesië ook nog een weekje wachten is voor ik weer op de motor zit, dus kan ik meteen verder typen aan het volgende deel :) .

Nog twee maanden te gaan en dan ben ik in Australië! Heb inmiddels een working holiday visum binnen, dus plan is dat ik daar op z'n minst een jaartje blijf  :) .

Groeten!
MotorAvonturist.nl | Blog over reizen & kamperen met de motor

Offline Rob de Bob

Re: Peters grote motorreis
« Reactie #35 Gepost op: 16 augustus 2016, 12:03 »

Offline voorstad

Re: Peters grote motorreis
« Reactie #36 Gepost op: 30 augustus 2016, 09:22 »
PD10 mods: Hyperpro veren, Morad velg, staalomvlochten remleidingen, Rayz zadel, rvs Morad valbeugel, "poor man's" Mudflap / hugger / spatbordverlenger, Scottoiler, Huzar uitlaat, Heavy Duties bagagerek, PimW's verlaagde voetsteunen & PimW's carterbak, Barkbusters Storm met contourledverlichting.....

Offline agranado

Re: Peters grote motorreis
« Reactie #37 Gepost op: 30 augustus 2016, 09:53 »


En ik heb beperkt plek, dus meld je snel aan!

Ik ben alweer een week of 5 terug in Nederland en eigenlijk na een paar dagen alweer gewend. Lijkt nu net of de hele reis een film is en ik nooit ben weg geweest. Ondertussen hard aan het solliciteren voor een echte grote mensen baan. Motor is direct mee overgekomen, dus ik rij nog steeds vrolijk op mijn alp in de randstad.

Kijk er naar uit jullie 5 november te zien!
MotorAvonturist.nl | Blog over reizen & kamperen met de motor

Offline voorstad

Re: Peters grote motorreis
« Reactie #38 Gepost op: 04 november 2016, 15:55 »
Morgen de presentatie van Peter, ik ben benieuwd hoeveel transalpen er op het erf zullen staan. Die van mij in ieder geval!
PD10 mods: Hyperpro veren, Morad velg, staalomvlochten remleidingen, Rayz zadel, rvs Morad valbeugel, "poor man's" Mudflap / hugger / spatbordverlenger, Scottoiler, Huzar uitlaat, Heavy Duties bagagerek, PimW's verlaagde voetsteunen & PimW's carterbak, Barkbusters Storm met contourledverlichting.....

Offline voorstad

Re: Peters grote motorreis
« Reactie #39 Gepost op: 05 november 2016, 19:08 »
Toffe middag....
PD10 mods: Hyperpro veren, Morad velg, staalomvlochten remleidingen, Rayz zadel, rvs Morad valbeugel, "poor man's" Mudflap / hugger / spatbordverlenger, Scottoiler, Huzar uitlaat, Heavy Duties bagagerek, PimW's verlaagde voetsteunen & PimW's carterbak, Barkbusters Storm met contourledverlichting.....