Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Nico wil een transalp.

(1/3) > >>

nico2811:
Hallo allemaal,

Ik ben Nico, 28 jaar uit Rotterdam en op zoek naar een transalp.
Ik rij al een paar jaar op een gsx r 750, maar heb dat wel gezien. Opzoek gegaan welke motor het beste bij mij zou passen en kwam toch elke keer bij de transalp uit.
Heb absoluut geen verstand van techniek, maar hoop met een transalp mijzelf er wat meer in te gaan verdiepen.
Nu dus alleen nog een mooie goeie transalp vinden.
Heb graag een jonge motor en ben nu uitgekomen bij een transalp 700 uit 2009. 28000 km op de teller en aangeboden voor 5500 euro.
Ik ben van plan dit weekend een bezoekje te brengen. Misschien dat iemand wat tips heeft waar ik op moet letten? Heb natuurlijk het stuk van de motoravonturist al opgeslagen in mijn hoofd  ;)

Groet,
Nico

Oldtimer:
Dag Nico

Allereerst welkom hier en je kunt hier alles vinden wat je wilt weten.
Voor de aankooptips  verwijs ik je graag naar onze website.
http://www.transalpclub.nl/techniek/algemeen

Veel suc6 met de aankoop.

Goobi:

--- Citaat van: nico2811 op 14 augustus 2015, 01:47 ---Misschien dat iemand wat tips heeft waar ik op moet letten?

--- Einde van citaat ---


Welkom hier!
Mijn Transalp 700 van 2008 heeft in de ruim 3 jaar dat ik 'm heb nauwelijks problemen gehad. Behalve de slijtage onderdelen zoals banden, remblokken, ketting en tandwielen kun je even kijken hoe het onderhoud is geweest en natuurlijk hoe je er op zit en hoe-ie rijdt. Boven 4000 toeren vind ik de trillingen nogal aanwezig. Verder eventuele accessoires aanwezig zoals een verhoogd windscherm, middenbok, handvatverwarming?

Succes!

Swijgerde:

Hoi welkom,
Ik heb zelf een TA600 uit '87, rijdt prima!

Der staat volgens mij nog een wat jongere TA 650 bij hans van wijk in zoetermeer, liep daar van de week rond!
Ik keek  :o mijn vrouw keek  >:(
Misschien wel wat voor jou?

jeroenmeertens:
Welkom Nico,

Ik rij zelf ook al 2 jaar op een gsxr750 maar heb nu een paar maanden geleden een alp uit 87 erbij gekocht. Ik moet toegeven, de gsxr staat stof te happen  en dan niet het stof dat op de alp zit ;)

Geweldige motor en veel meer plezier.

Geniet ervan

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View