Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Even voorstellen.

(1/1)

Ruud bex:
Hallo, ik ben Ruud 53 jaar, woon in Zuid Limburg en rij al 35 jaar motor.
Vanaf mijn 14e  ben ik begonnen met trial en daarna motorcross ,enduro.
In 1988 zag ik op de beurs in Parijs de Honda xrv650 staan en wilde hem gelijk hebben,maar helaas motorsport en een wegmotor gingen toen niet samen. In 2000 kocht ik een Bmw r1150gs (die heb ik nog) en daarna verschillende all roads zoals Yamaha Tenere, Honda Dominator enz. Twee jaar geleden heb ik mijn Honda xr600 verkocht en een HONDA XRV650 gekocht(eindelijk na 27 jaar).
Ik ben super tevreden met mijn xrv en rij er dagelijks 50 km mee naar mijn werk, de motor heeft nu 112000 km gelopen en is nog steeds probleemloos.
Maar ik mis het offroad rijden en daarom heb ik een 2e xrv650 gekocht om er echt off road mee te gaan rijden
Heb een zwak voor Honda Volgens mij de beste Motor.

GR

The Headless Horseman:
Welkom hier Ruud  :). Mooi man, 2 RD03's in de schuur  8)

Oh enne....., Honda & BMW is een goeije combi hoor ;)

wifra:
Hallo Ruud, leuk he zo'n Rd03 650,heb er zelf ook een en nog een xr600r,'Maar de AT vind ikzelf ook geweldig , en het Offroad , rijden hiermee is kei gaaf, maar wel zwaar en moeilijk, zeker techniesch ,en daarom kun je nooit genoeg oefenen ,en ook woon ook in Limburg, op de grens van het midden en noord, en mocht je een keer geen zin hebben om alleen te rijden, Laat het maar weten dan kunnen we een keer samen baggeren, mits het uitkomt.
Lijkt me wel leuk want met zijn tweeën rijden is 10 keer zo leuk als alleen, en je kunt mekaar helpen als nodig is, want normaal gesproken is dit altijd wel een keer nodig. En misschien ken jij wel mooie routes en weggetjes daar in het mooie zuiden. En als je een keer samen wilt rijden, kun je ook een PB bericht sturen of via de mail.

Cas:

--- Citaat van: The Headless Horseman op 16 augustus 2015, 09:19 ---Oh enne....., Honda & BMW is een goeije combi hoor ;)

--- Einde van citaat ---

Die GS van jou is een plaatje Rene :D

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie
Mobile View