Techniek > GPS navigatie

handsfree met in-ear blutooth

(1/4) > >>

mdamstel:
Hallo,

Ik heb een oude Cardo set voor in de helm, maar gebruik die al lang niet meer omdat de speakers met klittenband helemaal niet aan mijn helm plakken en ze dus zelden op de goede plek zitten. Bestaat er inmiddels niet een systeem wat handig te monteren is en (evt BT draadloos)  in-ear speakers heeft? WIe heeft daar ervaring mee?

Groet

Rene

downunder:
Geen in ear maar losse speakerpads met klitteband en een mic aan een flexibel draadje en klitteband, dus geen irritante boom in je helm :). Dit alles met bluetooth aan mn telefoon verbonden voor (fm) muziek, bellen en eventueel gps instructies als je dat wilt. 50euro van ebay :)

Oldtimer:
Heb een losse Bluetooth audio ontvanger.
Hang je gewoon om je nek en met dopjes in je oor.
Geen kabeltjes meer aan je motor vast, die je steevast vergeet met afstappen.

mdamstel:

--- Citaat van: downunder op 22 augustus 2015, 12:20 ---Geen in ear maar losse speakerpads met klitteband en een mic aan een flexibel draadje en klitteband, dus geen irritante boom in je helm :). Dit alles met bluetooth aan mn telefoon verbonden voor (fm) muziek, bellen en eventueel gps instructies als je dat wilt. 50euro van ebay :)

--- Einde van citaat ---

Die mic lijkt me handig, maar pads met klittenband werkt bij mij niet.

mdamstel:

--- Citaat van: Oldtimer op 22 augustus 2015, 16:55 ---Heb een losse Bluetooth audio ontvanger.
Hang je gewoon om je nek en met dopjes in je oor.
Geen kabeltjes meer aan je motor vast, die je steevast vergeet met afstappen.

--- Einde van citaat ---

Klinkt goed, maar hier zit geen microfoon bij denk ik?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View