Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Hooglander1 meld zich met zijn Varadero

(1/1)

Hooglander1:
Hi!

Mijn naam is Ruben, op internet veelal te vinden als Hooglander1. Een paar weken geleden een koopovereenkomst getekend voor een Varadero uit 2007.

Helaas heeft de RDW een foutje gemaakt en moet ik nog even wachten op het kenteken.  >:(

Ik woon in Eindhoven, werk als consultant overal en nergens, maar ook regelmatig in de randstad en dan hoop ik dat de Varadero iets comfortabeler gaat zijn dan mijn vorige motor, een Honda Magna uit 1985 :D

En nu maar hopen dat de RDW opschiet, want geen motor hebben bevalt me helemaal niet.

Oldtimer:
Hoi Ruben,
Prachtige fiets heb je daar en ik kan me voorstellen dat het wachten te lang duurt.
In elk geval welkom hier en nog vele veilige km's op deze beer van een motor.
Ik ben er zeker van dat je de Magna snel bent vergeten.


Rob de Bob:
Die ziet er nog puntgaaf uit zeg, mooi ding! Hoeveel km op de teller?

Troost is misschien dat het nu baggerweer is om te rijden   ;)

Hooglander1:

--- Citaat van: Rob de Bob op 25 augustus 2015, 01:14 ---Die ziet er nog puntgaaf uit zeg, mooi ding! Hoeveel km op de teller?

Troost is misschien dat het nu baggerweer is om te rijden   ;)

--- Einde van citaat ---

Er zit nog geen krasje op de tank, vrij bijzonder voor een 8 jaar oude motor. En er is ook niet op bespaard, want de MPR4 banden had de vorige eigenaar er nog onder gezet.

Hij heeft slechts 16.000 kilometer gelopen. Een kettingsmeerder is reeds ingebouwd, dus ook de kettingset ziet er nog super uit. Qua aanschaf was het echt een no-brainer. Ik zat al een tijdje te zoeken naar een Varadero van 2007 of nieuwer (in verband met de verbeterde motorloop en stevigere vering), maar voor deze heb ik mijn budget iets opgerekt.

Er gaan zodra ik hem heb meteen HEED valbeugels onder, deze heb ik al in huis :)

AJRvH:
Het is zeker een plaatje

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie
Mobile View