Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Vandaag een begin gemaakt

(1/1)

Erwin van Ellen:
Hallo leden!

Ik heb vandaag een lang ritje gehad naar Marien voor een prachtig setje wielen welke onder mijn Alp komen te shinen. Vandaag de bok toegankelijk gemaakt, deze zat behoorlijk vast, met wat WD 40 mooi soepel kunnen maken. Achter rem funtioneerd wonder boven wonder. Morgen een begin maken met de remklauw voor,  de remcilinder is al een behoorlijk stuk naar buiten gegaan doordat de remblokken versleten zijn. Ik ben bang dat door corrosie deze niet meer te gebruiken zijn. Zodra ik de remcilinders eruit heb, plaats ik een foto. Dit wordt morgen nog een flinke klus. Als deze klus klaar is ga ik is een stuk rijden op de Alp op advies van Marien.

Erwin van Ellen:
Oke ik kan eigenlijk helemaal niet rijden, ik heb natuurlijk nog een ketting + tandwielen nodig[emoji5]️

The Headless Horseman:
Hé, leuk topic Erwin  :), maar we willen er wél foto's bij  ;)

Rob de Bob:
Inderdaad graag met foto's erbij! Wat zeggen ze dan ook altijd op van die internetforums? 'Pics or it didn't happen'?  ;D

Erwin van Ellen:
Haha is goed, zal morgen even een foto plaatsen van de Alp op een bokje, en zet de nieuwe wielen er voor de show even voor[emoji1] Waar is die topic gebleven van die meneer die zijn motor ook helemaal uit elkaar heeft gehaald en alles heeft behandeld? Kan hem even niet vinden....

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie
Mobile View