Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Mivaro stelt zich voor

(1/2) > >>

Mivaro:
Laatst al geregistreerd en nu ik een Transalp heb gekocht zal ik me ook maar even voorstellen :)
Na een jaar of 8 met een Kawasaki GTR1000 en een GPZ500 gereden te hebben vandaag de GTR1000 ingeruild voor een Transalp 600 uit '91



Nu maar kijken of het echt zo goed bevalt als ik denk 8) en welke stomme vragen ik kan bedenken :)

Oldtimer:
Domme vragen bestaan niet.
Domme antwoorden wel  8)

Voel je in elk geval welkom hier en je zult alles kunnen vinden wat met je alpje te maken heeft.
Zelfs ritten, techniek en medestrijders.

Er zijn op het forum al genoeg bekeerlingen te vinden.
Zoek maar eens in ditzelfde topic.

Suc6 in elk geval.

Marien

The Headless Horseman:
Welkom hier Mivaro  :). Nette fiets heb je daar  8) Hoeveel kms staan er op?  Achterremschijf lijkt wat dun te worden trouwens, zo van de zijkant gezien dan  :-\

Iig veel plezier er mee gewenst! Stuurt vast wat kwieker dan die GTR  ;D

Mivaro:
Domme vragen bestaan niet hoor je wel vaker, maar soms.... :-X
Hij heeft 30000 km gelopen, de schijf ziet er volgens mij nog goed uit, ik heb de Haynes manual besteld en als die binnen is ga ik alles nog een keer precies checken enz. Ook moet ik nog op zoek naar kofferek en valbeugels, ik begreep dat Heavy Duties goed is, heeft iemand toevallig ervaring betreft levertijden en betrouwbaarheid van die lui?

Oldtimer:

--- Citaat ---heeft iemand toevallig ervaring
--- Einde van citaat ---

Tik maar eens in de zoekfunctie helemaal rechts bovenin `valbeugels` in
Er is al heel veel over geschreven op het forum.
Niet dat we te lui zijn om antwoord te geven, maar zo leer je ook de geneugten van een forum kennen.
Er is voor elke categorie wel wat te vinden, ook voor jou Alp.

Suc6 met zoeken.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View