Techniek > GPS navigatie

Detail van de kaarten Map 62 vs 64

(1/1)

Gustlock:
Zelf heb ik een Garmin Map 62s. Een maat van mij heeft onlangs een 64st gekocht.
Nu hebben we onlangs samen een stuk door de Eifel gereden waarbij we exact dezelfde route en exact dezelfde kaart op onze navigatie hadden staan.

Zijn 64 gaf alleen meer detail op de kaarten dan mijn 62. Zo liet mijn 62 sommige (zand) wegen helemaal niet zien terwijl die op de 64 wel gewoon te zien waren. Het maakte niet uit hoever ik in-zoomde. In het kaart-menu van mijn 62 had ik de optie detail op het hoogst staan. Bij de 64 stond die zelfs op de één na hoogste stand.

Heb ik nu ergens een instelling verkeerd staan of heeft de 64 beter rekenvermogen waardoor deze meer data kan verwerken en zo meer kan laten zien?

Menno:
Bij een Zumo kun je aangeven welk kaartdetail je wilt zien, maar het is tevens afhankelijk van de mate van inzoomen.

Gustlock:

--- Citaat van: Menno op 15 september 2015, 21:21 ---Bij een Zumo kun je aangeven welk kaartdetail je wilt zien, maar het is tevens afhankelijk van de mate van inzoomen.

--- Einde van citaat ---

Zoals al aangegeven had ik deze op het hoogste staan en had de mate van inzoomen verder geen invloed.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie
Mobile View