Techniek > GPS navigatie

tomtom 400 update problemen

(1/2) > >>

mickey:
hellup!!!! Gisteren aan de slag gegaan om de tomtom 400 van een kameraad te update  zijn computer was defect). Tijdens het update werd de verbinding het het navigatiesysteem met regelmaat verbroken, na opnieuw aansluiten ging ie weer verder. Het probleem is nu dat de update op het navigatiesysteem nu niet meer verder dan 6% gaat en de verbinding continu verbroken wordt. Ook de kaart update is niet goed uitgevoerd waardoor er nu geen kaarten meer op staan..... ik heb al een mail naar tomtom gestuurd maar helaas nog geen reaktie. Ivm mijn werktijden ben ik ook zeer moeilijk in de gelegenheid om telefonisch contact met tomtom op te nemen . kan iemand me hier verder helpen..... we zouden komend weekend op vakantie gaan met de tomtom...

Waffie:
heb je wel ingelogd op zijn my connect account

ruud:
Hier (en op de tomtom website) staat wat info, tips en tricks:

https://en.discussions.tomtom.com/go-and-start-40-50-60-series-go-400-500-600-5000-6000-mydrive-176/faq-mydrive-connect-troubleshooting-tips-602140

Belangrijk is, geloof ik, ook de usb niet via een hub aan te sluiten.

Rob de Bob:
Ligt het niet aan een breukje in de kabel, omdat de verbinding met regelmaat werd verbroken? Of is het apparaat niet gewoon defect?

mickey:
bedankt allemaal voor jullie reakties, ik had al wel aan aan jullie punten gedacht, maar je weet nooit.
Helaas doet de tomtom het nog steeds niet.volgende week maar eens telefonisch contact opnemen met tomtom.
Nu eerst effe een weekendje sturen in de eifel...... hopelijk hebben we geen last van die olie terrorist....
groeten Mickey

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View