Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Voorstellen

(1/2) > >>

Joost:
Hallo allemaal,

Mijn naam is Joost, 31 jaar, woon in Enschede en ben sinds deze zomer in het bezit van mijn eerste Transalp. Een Anniversary Edition uit 1999 (zie foto). Inmiddels mee naar Engeland geweest en een kort tripje naar Zeeland, ik moet zeggen bevalt mij erg goed tot nu toe. Hiervoor een paar jaar op een Diversion gereden, maar ik wilde graag de mogelijkheid hebben om ook eens een zandweg in te schieten zonder doodsangsten uit te staan  :)

Ik ben lid geworden van het forum om informatie/advies te verkrijgen en uiteraard ook te delen over het sleutelen en de motor in het algemeen. Ik heb me ook voor de club aangemeld, hopelijk om wat leuke tochten te kunnen meerijden.

Deze winter wil ik een aantal zaken aan de motor veranderen (heb al heel wat op mijn verlanglijstje staan). Tot nu toe alleen een bagagerek op gezet en 12V aansluitingen op gemaakt. Oh, en noodgedwongen in Engeland na een flinke lekke band andere binnen- en buitenband achter. Er zaten verbazingwekkend goede velgen op, maar helaas heeft de motorzaak waar ik de banden er om heb laten leggen in Engeland hier flinke krassen in gemaakt. Doordat de velg behoorlijk vies was heb ik het toen niet gezien :( echt super zonde. (ik moet nog uitzoeken hoe ik dit -mooi- kan fixen)

Oldtimer:
Dag Joost,
Welkom op het forum en gefeliciteerd met je mooiste alp uit de serie.
Een jubileum versie heeft alle kinderziektes van zijn voorgangers achter zich gelaten en is een heel betrouwbare motor waar je nog vele jaren plezier van kunt hebben,

En inderdaad
Je kunt op dit forum alles vinden over je Transalp, zowel van sleutelen tot en met het maken van mooie toer ritten en weekendtrips.

Voel je dus welkom en veel plezier hier en op je Alp.

luwe:
Joost welkom en vulle wille  groeten uit Goor
bie ensche om de hoek
en hier is bijna alles mogelijk veur een appel en ei ;)

Mirko:
Welkom. Leuke Transalp heb je.

Rob de Bob:
Mooie motor en welkom! Is het mooi rijden in Engeland? En met de boot of met de trein?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View