Auteur Topic: Kuipruit boutjes uit Hongkong in allerlei kleuren  (gelezen 2200 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Bochtenkoning

Kuipruit boutjes uit Hongkong in allerlei kleuren
« Gepost op: 30 september 2015, 20:56 »
Handig voor diegene die ook de kuipruit eraf moet/wil halen. Gevonden op Banggood.com;  kuipruit boutjes in 7 verschillende kleuren. Per set van 10 stuks voor € 4,50 (zie link). Ben ze voor die prijs nog nergens tegengekomen, zijn overal belachelijk duur. Je moet wel alleen even geduld hebben voordat ze geleverd worden.... ;)



Ik heb ze ook besteld in het zwart (binnen 2,5 week binnen) en heb er zelfs een passend inbus sleuteltje bij gekregen.
« Laatst bewerkt op: 30 september 2015, 20:59 door Bochtenkoning »
Voor wie niet weet waar hij naartoe wil, zijn alle wegen goed

Offline DinO

Re: Kuipruit boutjes uit Hongkong in allerlei kleuren
« Reactie #1 Gepost op: 11 oktober 2015, 14:23 »
http://m.banggood.com/index.php?com=detail&t=index&products_id=929058&utm_campaign=PSALE-1368134-2065631026-OPENPID929058&utm_content=ccp&utm_medium=ADshare&utm_source=sem
Dit zijn ze zonder mooie kleurtjes.
Zijn iets goedkoper en een paar mm langer.

Met PayPal betalen is het slimst i v.m. de kopersbescherming.
Een aantal dingen heb ik met gratis verzending gedaan, maar wat ik sneller nodig heb, koop ik met Priority Air Mail.
Kost een paar Euro extra en meer kans dat de douane 't bekijkt, maar onder de 22 euro is dat vrij van invoerkosten etc.


Bij BangGood hebben ze nog veel meer leuke dingen, waarvan je sommige hier in de winkel ziet liggen voor een veelvoud van het bedrag dat je ervoor neerlegt bij hen l!
Het is deze arme student gelukt om een mooie Transalp 650 RD11 te kopen en nog net geen faillissementsaanvraag te hoeven doen!!
Nu nog m'n schuld afbetalen en daarna sparen voor een TCN lidmaatschap!!
-- Plan gewijzigd na m'n aanrijding.. Eerst m'n Schatje weer levend krijgen met hulp van Rob, als ik eindelijk een donor motor vind die aan de eisen voldoet en binnen het budget past, en daarna zien we weer verder!! --

Met 2 wielen is het meeste wel te doen, dus waarom zou ik per se 4 wielen onder me willen hebben??

Offline Freutel

Re: Kuipruit boutjes uit Hongkong in allerlei kleuren
« Reactie #2 Gepost op: 11 oktober 2015, 16:55 »
Ik heb ze zelf laatst besteld bij Louis.de na aanleiding van een tip hier.
Ik vond de prijs zeer schappelijk , heb wel 2 setjes besteld, gingen de verzendkosten alweer in 2.

grt,
Freutel
Transalp xl600 v (PD06) 1987