Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

weer een Belg..

(1/2) > >>

scrambler:
Ik ben Peter,52 jaar en wonende in Overpelt (België), een kleine 30 kilometer onder Eindhoven.
Vorige week heb ik een TA PD10 van 1997 op de kop kunnen tikken : in prima staat en met net geen  25.000km op de teller.Ik heb de TA 600 gekozen om diverse  redenen:betrouwbaarheid, goede allrounder, geschikt om kleine trips te maken met bagage, no-nonsense bike.
Buiten de TA rijd ik ook nog met een Sportster 883 R van2002: ook een super moto maar niet geschikt voor uitstapjes in het ruwere terrein.
De eerste ritjes met de TA  zitten erop en ik ben zeer tevreden over de rij-eigenschappen. Er is wel 1 min-punt : de toerenteller werkt
niet goed heb ik gemerkt  (maar dit  is iets voor  een ander topic).
In ieder geval heb ik voor de aankoop al veel nuttige informatie gehaald uit dit forum.


[/img]

Red78:
hey! welkom van nog een nieuwe belg! ik denk dat je die '97 voor m'n neus had weggesnoept!  ;)

Oldtimer:
Heel strakke Alp hoor en ziet er geweldig uit.
Ik moet de mijne ( gekocht van unne Belg )  maar eens flink poetsen, dan hetzelfde resultaat,

Voel je welkom hier en het lijkt druk te worden met al die Belgen aan boord.

scrambler:
@red78 : TA vorige week vrijdag gekocht van iemand in Heist op den Berg. Ik had diezelfde week nog een deal met iemand maar de verkoper bedacht zich op het laatste moment en ging de TA toch zelf houden. Daarom : ik wilde snel zijn: 's morgens om 8h00 stond de TA op het net en 12 uren later bij  mij op de oprit. Geen seconde spijt van gehad...

Rob de Bob:
Poeh die ziet er idd nog erg netjes uit! Heb dezelfde kleurstelling ook staan hier, erg mooie combi dat zwart met antraciet. Enne dat kussentje op je topkoffer is ook wel comfortabel voor de bijrijder. Had dat nog niet eerder gezien. Zit die echt officieel bij de koffer, of is dat er (door de vorige eigenaar) zelf op gezet?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View