Techniek > Honda Africa Twin

Verkocht...

(1/9) > >>

harry:
 :'(  Het is snel gegaan: binnen twee dagen was hij weg, mijn groene Twin.  :'(

Ook ik ben door de knieën gegaan voor een reusachtige KTM 950 Adventure S. Tja, waar kom je uit als je aan het rondkijken bent, je de KTM al jaren kwijlend nakijkt, de BMW F800GS nog veel te duur is en Honda maar steeds niet met een Africa Twin opvolger wil komen...

Bij deze dus aan iedereen bedankt voor de tips op het forum en de gezelligheid tijdens die paar ritten dat ik erbij kon zijn. Maar ik kom zeker nog eens mee als gastrijder; heb ik al met Willem afgesproken.

Hou hem recht allemaal!

michelbijl:
Harry,

mag ik zo vrij zsijn te vragen naar de leeftijd/kilometrage/toestand en krijgprijs voor je oude twin?

Ik heb nl dezelfde wens....

Thnx

dj.verhulst:

--- Citaat van: harry op 17 mei 2009, 13:03 --- :'(  Het is snel gegaan: binnen twee dagen was hij weg, mijn groene Twin.  :'(

Ook ik ben door de knieën gegaan voor een reusachtige KTM 950 Adventure S. Tja, waar kom je uit als je aan het rondkijken bent, je de KTM al jaren kwijlend nakijkt, de BMW F800GS nog veel te duur is en Honda maar steeds niet met een Africa Twin opvolger wil komen...

Bij deze dus aan iedereen bedankt voor de tips op het forum en de gezelligheid tijdens die paar ritten dat ik erbij kon zijn. Maar ik kom zeker nog eens mee als gastrijder; heb ik al met Willem afgesproken.

Hou hem recht allemaal!

--- Einde van citaat ---

Het lijkt me zo ontzettend andere fiets die KTM ,, hard core terwijl honda bekend staat om de gebruiks vriendelijkheid en ook wel dat ze meestal een streepje voor hebben op andere japanse merken

zelf loop ik met het zelfde rond ,, ik wil wat nieuwers maar kan het niet echt vinden
de F800GS komt het meest dichtbij , maar te duur

maar een KTM 950 adventure S lijkt me ook niet goedkoop .....

Hotel 317:
Maar die avontuur-bias komt bij KTM wel als een pluspunt.  Honda's (althans de modellen die naar NL geïmporteerd worden) beginnen allemaal zo op elkaar te lijken de laatste jaren. je hebt een tourfiets met veel baggageruimte (ST1300/Goldwing) , een tourfiets op hoge poten (Varadero/Transalp) of een tourfiets met stugge vering (CBF, en helaas ook de VFR)

Toch zo zonde, want juist de doelgerichte fietsen houden mensen nog lang vast.  Hoe veel MT-5jes zie je nog door Amsterdam crossen in vergelijking met een scooby ofzo? of de voor iedereen betaalbare Supercub?  dat buizenframe met injectiemotortje wat voor 2400pleuries over de toonbank heen gaat is echt niet gericht op een normaal salaris.

De Africa twin dan.  Toen hij uit kwam kostte hij (naar 't schijnt) evenveel als een racemotor (CBR) en was daarom geen instant verkoophit. Nu smeken mensen om een waardige opvolger! Zonde wat Honda aan het doen is. echt...

dj.verhulst:

--- Citaat van: Hotel 317 op 19 mei 2009, 17:39 ---Maar die avontuur-bias komt bij KTM wel als een pluspunt.  Honda's (althans de modellen die naar NL geïmporteerd worden) beginnen allemaal zo op elkaar te lijken de laatste jaren. je hebt een tourfiets met veel baggageruimte (ST1300/Goldwing) , een tourfiets op hoge poten (Varadero/Transalp) of een tourfiets met stugge vering (CBF, en helaas ook de VFR)

Toch zo zonde, want juist de doelgerichte fietsen houden mensen nog lang vast.  Hoe veel MT-5jes zie je nog door Amsterdam crossen in vergelijking met een scooby ofzo? of de voor iedereen betaalbare Supercub?  dat buizenframe met injectiemotortje wat voor 2400pleuries over de toonbank heen gaat is echt niet gericht op een normaal salaris.

De Africa twin dan.  Toen hij uit kwam kostte hij (naar 't schijnt) evenveel als een racemotor (CBR) en was daarom geen instant verkoophit. Nu smeken mensen om een waardige opvolger! Zonde wat Honda aan het doen is. echt...

--- Einde van citaat ---

De At heeft heel aardig verkocht,, alleen nu word het wat minder , je ziet ze minder bij dealers staan . ze staan nu meer bij de oprijders en de liefhebbers .......

maar ik deel je kritiek op het modellen beleid bij honda....

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View