Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Even voorstellen

(1/3) > >>

Flevoandre:
Hallo, ik ben André 47 jaar en pas sinds 2008 weer actief op den Brummert.
Na 15 jaar huisje boompje en je kent het wel, was er weer ruimte voor een motorfiets, na diverse motoren te hebben geprobeerd, toch uiteindelijk op een Alp uitgekomen, kolere wat zijn ze duur :o
Na maanden te hebben gezocht, kwam ik uit bij Wim ter Braake in Nijeveen, die heeft er altijd een paar op voorraad, en die hij voor mij had staan, ja... die zag ik wel zitten.
Ik heb mijn Yamaha Bulldog ingeruild voor de Alp, zonder er ook maar 1 meter ermee gereden te hebben, dat was in Mei 2014
Het is een Ex zwaailamp fiets geworden met maar 42000km, dus ik ben het nog aan het inrijden.
Inmiddels een ruitje met spoiler erop gezet
Een fuel uitlaat zonder db killer (klinkt heerlijk)
Tomtom erop,
Voorvork gepolijst was maar 5 uurtjes werk.
Schetsplaten gespoten die waren nogal.. eh.. aangetast door de laarzen van de motormuis.
Een TA koffer ook ex overheid, de gaten van het apparatuur zitten er nog in, deze koffer krijgt nog een ander kleurtje
De wielen moeten nog worden gespoten
eh... enz.
De Motor heeft bij aanschaf nieuwe ketting en tandwielen en banden en olie+filter meegekregen, dus dat zat ook snor.
Spijt dat ik de Bulldog heb ingeruild?, nee wel spijt dat ik dat niet eerder hebt gedaan

Jeroen:
He van de die 1e foto heb ik er ook een paar! Welkom op dit forum, lees de policy eens door en succes met afstruinen!

Oldtimer:
Wat kan de Flevopolder toch mooi zijn hé.

Welkom hier en veel suc6 met je nieuwe aanwinst

EDxrv:

--- Citaat van: Flevoandre op 15 december 2015, 06:20 ---Voorvork gepolijst was maar 5 uurtjes werk.
--- Einde van citaat ---
Welkom. Goed idee dat polijsten.

luwe:
welkom
als je net zo veel wille hebt als ik zit je hier goed
groet ui twente  :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View