Auteur Topic: Positie knipperlichten na plaatsen kofferrek (Heavy Duties)  (gelezen 2571 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Erickbnl

Hoi TA'ers, ik heb een vraag  :o

Binnenkort start ik met monteren van mijn kofferrek (Heavy Duties) aan de Honda Transalp 650 (bouwjaar 2005).
Helaas moeten hiervoor de knipperlichten verplaats worden. Wie heeft hier ervaring mee? Als ik de foto's op de Heavy Duties site bekijk (http://hds.heavyduties.ro/hondaa/ta650/ta650r.html) hebben ze hiervoor een soort verlengstuk voor gebruikt?

Wie kan mij van raad (en/of foto's) voorzien?? Er zijn vast al een aantal mensen die de rekken en koffers van Heavy Duties gemonteerd hebben??

Ik hoor het graag!

Groet Erik

Offline TransAlpGhost

Re: Positie knipperlichten na plaatsen kofferrek (Heavy Duties)
« Reactie #1 Gepost op: 18 december 2015, 17:34 »
Zit het uitsteeksel niet gewoon aan het koffer rek? Ik heb wel een honda beugeltje over maar ik betwijfel die het punt genoeg verplaatsen
Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

Offline PimW

Re: Positie knipperlichten na plaatsen kofferrek (Heavy Duties)
« Reactie #2 Gepost op: 18 december 2015, 17:41 »
Volgens mij zitten die lippen ook aan het rek gelast. Tenminste als je naar de rest van de foto's kijkt lijkt dat zo.

Heb je al naar je eigen setje gekeken? :P

Offline Erickbnl

Re: Positie knipperlichten na plaatsen kofferrek (Heavy Duties)
« Reactie #3 Gepost op: 18 december 2015, 18:17 »
Het gaat nu al mis  :P
Ik heb niet goed gelezen!! The signal lights have to be remounted on the rack on the brackets wich are already welded on the racks...

Opgelost dus  :o


Offline TransAlpGhost

Re: Positie knipperlichten na plaatsen kofferrek (Heavy Duties)
« Reactie #4 Gepost op: 18 december 2015, 18:26 »
Hahaha

RTFM wordt ook wel eens geroepen  ;)
Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

Offline Bugeater

Re: Positie knipperlichten na plaatsen kofferrek (Heavy Duties)
« Reactie #5 Gepost op: 21 december 2015, 12:17 »
 ;D