Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

voorstellen

(1/1)

pimvdg:
Na een tijdje stiekem als niet lid te hebben meegelezen mij dan toch hier aangemeld.
Sinds 2.5 jaar rijd ik op een '99 transalp 600. En dat bevalt mij zeer goed.
Toch is er 1 ding wat er echt ontbreekt... aan mij, niet de motor.

Het zelf enige klein onderhoud doen is iets wat niemand in de familie doet,
daarom heb ik het ook nooit gedaan. toch lijkt het me leuk om zelf wat te kunnen,
beter begrijpen hoe je motor in elkaar zit en zelf problemen oplossen maakt
de motor ervaring volgens mij alleen maar completer.

wie ben ik? een 26 jarige geneeskunde student, motorrijder, duiker en levensgenieter.

EelkoL:
Welkom!
Zelf onderhoud doen is prima te doen, ook als je niet zo vaardig bent. Je kan bij 1 van de zelfsleutel-garages terecht. Een werkplaatshandboek (van bv Haynes) is bijna onmisbaar.
Waar woon je?

Oldtimer:
Volgens profiel woon je in Hilversum.

Maar voel je welkom op het forum en misschien ook bij de club.
Er zitten een aantal technische clubleden bij je in de buurt, maar je mag ook bij mij wat knutselen.
Op afspraak uiteraard. Gewoon wat ervaring opdoen met olie vervangen en andere kleine dingen.

Suc6 in elk geval.

Marien

pimvdg:
Dank jullie beide,

Hilversum is inderdaad weer even mijn thuisplaats. ik ben op zoek naar iets in amsterdam maar de huizen liggen daar niet voor het oprapen.
Ik heb inderdaad het boek van Haynes aangeschaft.  Toch zou ik liever iemand hebben die even meekijkt. het juist functioneren van de motor is ook mijn veiligheid. ik ben best bereid wat te betalen voor die hulp, of een kratje bier te leveren.

eerst het forum nog maar eens uitgebreid uitpluizen.

Arjen:
Voor sleutelen kan je meestal wel terecht bij onze clubdealers.... of heel veel andere enthousiaste leden! :)
Kwestie van vragen en je wordt altijd geholpen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie
Mobile View