Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

De groet'n uut Twente

(1/3) > >>

Motormuus:
Beste Leden,

Na het bewonderen van de nieuwe AT bij een lokale dealer, zag ik vorige maand een motor staan die ik altijd al graag wilde hebben (maar niet kon betalen)
Na een proefritje was ik helaas verkocht en heb mijn eigen Twin bij Desert Motors aangeboden. Wel met pijn in het hart want heb hier heel veel tijd en energie in gestoken en ook ontzettend veel plezier mee gehad! Volgens Desert Motors (Berry voor de kenners) was het een "hele frisse" en is hij na de bekende behandeling (back to original) direct doorverkocht naar Griekenland wat ik heb begrepen.

Ik heb er nu zo'n 600 km opzitten (KTM Adventure 990 S) en rijd elke keer met een big smile op mijn gezicht :-) en zegt genoeg! Deze KTM is van een liefhebber geweest en is voorzien van de beste accessoires die je maar kunt kopen. Hieronder nog even een plaatje:



Ik heb een mail gestuurd dat ik mijn lidmaatschap op wil zeggen, (per 1-1-2017) omdat ik toch niet meer mee (mag) kan rijden en ik op zoek moet naar een ander clubje met zandhazen..

Ik heb het wel enorm naar mijn zin gehad, vooral tijdens de offroad ritten en wil iedereen bedanken.... en natuurlijk de hartelijke groeten uut Twente!

Jan Bakker
(Motormuus)

ps) ik kom op de motorbeurs nog wel even buurten.

Oldtimer:
Hoi Jan,
Jammer man, maar toch ook proficiat met je nieuwe aanwinst.
We gaan je missen.

Marien

The Headless Horseman:
Mooi motortje Jan  8) Kan me voorstellen dat je daar blij mee bent! Veel plezier er mee gewenst en als je dit jaar nog lid blijft, mag je volgens mij, óók op je niet-clubmotor, gewoon nog mee doen aan de ritten en activiteiten  :)

Grtz,
René

Motormuus:

--- Citaat van: The Headless Horseman op 11 januari 2016, 18:22 ---Mooi motortje Jan  8) Kan me voorstellen dat je daar blij mee bent! Veel plezier er mee gewenst en als je dit jaar nog lid blijft, mag je volgens mij, óók op je niet-clubmotor, gewoon nog mee doen aan de ritten en activiteiten  :)

Grtz,
René

--- Einde van citaat ---

Is dat echt zo, dan doe ik graag mee!

The Headless Horseman:
Ik dacht dat dat zo was ja, lopende jaar mag je nog mee, daarna niet meer. Maar ik roep ook maar wat hoor, heb hier ook niks te vertellen  ;D als het niet klopt meld zich vast wel iemand  ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View