Gekoppelde gebeurtenissen

  • Motorbeurs Utrecht: 18 februari 2016 - 21 februari 2016

Auteur Topic: 2016 Motorbeurs Utrecht donderdag 18 februari tot en met zondag 21 februari  (gelezen 9411 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Martin Visser

Ook dit jaar is de Transalp Club Nederland weer vertegenwoordigd op de motorbeurs, op dezelfde locatie als afgelopen jaar!
De beurscommissie is natuurlijk weer druk in de weer om onze leden weer te ontvangen op de beurs.
Vanzelfsprekend ben je van harte welkom op de stand en zoals de traditie wil is er natuurlijk ook weer voor de inwendige mens gedacht.

Plaats hier al je meerij- afspraken en reacties enz..
« Laatst bewerkt op: 09 februari 2016, 01:12 door varaderohuibje »

Offline varaderohuibje

Met een beetje mazzel staat er op de stand van de TCN de nieuwste Africa Twin, beschikbaar gesteld door Honda.NL
en er staat een van onze oudste Alpjes binnen de club.
De gedachte is de motor waar ooit onze club mee begonnen is en de nieuwste aanwinst binnen de gelederen en dat ook
in het kader van ons 25-jarige bestaan.
Kom gerust langs voor natje, praatje, bankje en misschien nog wel een toegift bij vertoon van je lidmaatschapskaart :)
Wil bij deze in ieder geval alvast bij voorbaat de gastheren en dames bedanken voor hun aanmelding om 4 uurtjes
te staan op de beurs, door dit gezamenlijk te doen maakt het een stuk leuker  ;)

Je kunt de TCN-stand vinden in Hal 10 en het standnummer is: A012.

Donderdag en vrijdag van 10.00 tot 22.00 h; zaterdag en zondag van 10.00 tot 18.00 h

http://www.motorbeursutrecht.nl/nl-NL/Bezoeker.aspx
« Laatst bewerkt op: 09 februari 2016, 23:07 door varaderohuibje »

Offline arne

Dat maakt mij wel nieuwsgierig hoe oud dat oude alpje dan is. En of die van mij ouder of jonger is. ;)

Offline PimW

Ook dit jaar is het ''beurs-blok'' weer aanwezig. Na enige aanpassing zowaar nóg interessanter  :))

Behalve een paar overduidelijke zaken, mankeert er iets aan het blok. Nu zijn er enkelen die al weten wat er loos is (bij deze de vraag dat even voor je te houden  :D ) maar aan de rest de uitdaging uit te pluizen wat er aan het blok mankeert.

Ik heb vernomen dat er een heuse TCN lanyard klaar ligt voor de techneut/alpinist met de scherpe blik  ;D

Wie o wie?

Offline varaderohuibje


YES YES YES

Net bevestiging gekregen dat we de nieuwste Africa Twin op de stand krijgen... op noppen banden
met dank aan Honda NL.

ps: vergeet je lidmaatschapskaart niet mee te nemen ... er ligt een goody voor leden ter gelegenheid van ons 25 jarig bestaan

Offline voorstad

YES YES YES

Net bevestiging gekregen dat we de nieuwste Africa Twin op de stand krijgen... op noppen banden
met dank aan Honda NL.


 :P :P en komt er ook een luie stoel met uitzicht op de nieuwe AT waarin ik kan wegzwijmelen?  ::)  :P
PD10 mods: Hyperpro veren, Morad velg, staalomvlochten remleidingen, Rayz zadel, rvs Morad valbeugel, "poor man's" Mudflap / hugger / spatbordverlenger, Scottoiler, Huzar uitlaat, Heavy Duties bagagerek, PimW's verlaagde voetsteunen & PimW's carterbak, Barkbusters Storm met contourledverlichting.....

Offline Janoe

YES YES YES

Net bevestiging gekregen dat we de nieuwste Africa Twin op de stand krijgen... op noppen banden
met dank aan Honda NL.

ps: vergeet je lidmaatschapskaart niet mee te nemen ... er ligt een goody voor leden ter gelegenheid van ons 25 jarig bestaan

Zo. De TCN zit niet stil! Lijkt me voldoende reden om dit jaar weer eens mijn neus te laten zien bij de TCN! Ik kom zeker kijken! Zin om dit jaar weer actief te worden.. ;)
Honda Transalp XL650V6

Offline STA

ik kom donderdag ook even een bakkie doen
Groet STA

Offline arne


ps: vergeet je lidmaatschapskaart niet mee te nemen ... er ligt een goody voor leden ter gelegenheid van ons 25 jarig bestaan
Ik loop misschien wel even langs, maar geen kaart, want ik heb me een week of 4 geleden per mail aangemeld, maar nog steeds niets gehoord...

Offline Rob de Bob

Ik loop misschien wel even langs, maar geen kaart, want ik heb me een week of 4 geleden per mail aangemeld, maar nog steeds niets gehoord...

Volgens mij moeten deze stappen doorlopen worden om lid te kunnen worden en ik dacht niet via e-mail: http://www.transalpclub.nl/lidmaatschap?id=69

Overigens hoop ik morgen ook even langs te komen!

Offline PimW

Onderdelen inmeten dus ;D

Offline TransAlpGhost

Ik kom donderdag langs.
Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

Offline Mr_D

Ik ga zaterdag naar de beurs, dan wip ik wel even langs :)

Offline Jeroen

opbouw pics or it didn't happen!
"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Offline varaderohuibje

Op verzoek... voor hen die niet kunnen wachten :)





Enige wat nog geregeld moet worden is de invulling van het buizenframe. De banners zijn in het logistieke proces niet van hun plek afgekomen en dus niet aangekomen in utrecht... wordt nog aangewerkt om dat voor elkaar te krijgen.

Maar ja ... who cares... de Africa Twin staat er wel.   :)

Bij deze wil ik de opbouwers nog bedanken.. Rob, Jeroen, Sjoerd en Albert Jan.

Offline luwe

complimenten voor de mensen die dit allemaal mogelijk maken   8)

Offline ChristianG

Krijg net een mailtje dat m'n lidmaatschap pasje klaar ligt op de beurs 8)
Das mooi, want we wouden zondag even langs komen :)
Africa Twin CRF1000A SD04 Tri-Color
https://www.instagram.com/dutch_driver/

Offline jeroen emke

 it a bit empty in the frames but what the f--k we got the AT
still no angel found who flies at the same speed

Offline arne

Nice :) Ik kom zaterdag even langs, want dankzij Jan ligt er voor mij ook een pasje. :)

Offline Goobi

Huib heeft ff geen klanten maar het is gezellig op de beursstand  ;D
XL 700 V Transalp (2008, blue)

Offline Rob de Bob

Vanmiddag ook een klein uurtje op de motorbeurs geweest, en dan ook alleen maar bij de TCN-stand  ;D.

Was leuk om een keer de gezichten te zien van degene die je normaal gesproken alleen via t forum 'spreekt'. Lekker even een bakkie gedaan en wat gekletst met Knalerwt (Sandro was het toch?), Ron Overkleeft en Jan (ex-voorzitter).

Uiteraard stond de nieuwe AT in het middelpunt; prachtding! Trok ook veel bekijks natuurlijk :)

Dit jaar maar eens wat ritjes meedoen!

Offline Oldtimer

Citaat
Jan (ex-voorzitter).

Haha, die is leuk.
Weet hij het zelf wel ?
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline Knalerwt

Huib heeft ff geen klanten maar het is gezellig op de beursstand  ;D

Een kwartiertje eerder was het nog topdrukte. Hebben jullie ze allemaal weggejaagd of gingen ze goodies weggeven aan de overkant?  :))

Lekker even een bakkie gedaan en wat gekletst met Knalerwt (Sandro was het toch?)

C'est moi. Dan weet ik nu ook weer met wie ik heb gesproken ;)

Citaat
Dit jaar maar eens wat ritjes meedoen!

Zeker doen. Nog maar twee weekjes tot de opstaprit...
« Laatst bewerkt op: 19 februari 2016, 10:30 door Knalerwt »
Citaat van: Thomas Edison, 1926
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.

Offline STA

Ik liep ff op de stand maar jullie waren zo druk vanmorgen na de magazine's gelezen te hebben ben ik weer verder gegaan
Groet STA

Offline voorstad

Kunnen jullie ervoor zorgen dat die AT vrij is vanmiddag?  C:-) Ik kom er aan.  :P
PD10 mods: Hyperpro veren, Morad velg, staalomvlochten remleidingen, Rayz zadel, rvs Morad valbeugel, "poor man's" Mudflap / hugger / spatbordverlenger, Scottoiler, Huzar uitlaat, Heavy Duties bagagerek, PimW's verlaagde voetsteunen & PimW's carterbak, Barkbusters Storm met contourledverlichting.....

Offline Knalerwt

Ik liep ff op de stand maar jullie waren zo druk vanmorgen na de magazine's gelezen te hebben ben ik weer verder gegaan

Jammer dat we niet even konden praten. Heb je wel je kadootje op kunnen halen?

Kunnen jullie ervoor zorgen dat die AT vrij is vanmiddag?  C:-) Ik kom er aan.  :P

Wel even een doekje bij de hand houden...  >:D
« Laatst bewerkt op: 19 februari 2016, 10:37 door Knalerwt »
Citaat van: Thomas Edison, 1926
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.

Offline Jeroen

Voor het kwijl of....? 8)
"You have the right to say what you want. That doesn't mean you have the right to be heard, listened to, believed, agreed with or respected."

Offline delange33

Ik kom zondag ff buurten!  ;D
Toen: 2005 Varadero/Blauw/Leo Vince
Nu:    2017 Africa Twin/Zwart/Remus enzo..

Offline Timy

Vanavond even aangewaaid!  :) was relatief rustig op de beurs. Wel ff lekker..

Tip: op de Honda stand staat een 'concept' AT. Ander kontje, uitlaat, carterbescherming, kleur (lichter blauw) en wit frame. Die is echt heeeeul vet... De Honda mannen zeiden dat t vooralsnog geen productie wordt maar ze zouden gek zijn om het te laten m.i....
Liberté - Egalité - Fraternité
Africa Twin 1994 - Transalp 1994 - Goldwing GL1100 Zijspan 1982 - BMW K75RT 1994
Voor de bagger  - Voor de cheffin - Voor 't gezin! Heerlijk!            - Woon-werk toerbuffel

Offline Rob de Bob

Nieuwsgierig nu! Iemand foto's daarvan?