Auteur Topic: 2016 Buitenlandweekeinde Harz 16 tot 18 september Meerijafspraken enz. enz.  (gelezen 20175 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Ton17

groepje nieuwegein bij jullie goed vinden sluit ik me ook aan in nieuwegein
ik zorg dat ik er voor 08.00 uur ben gr Ton

Offline Goobi

groepje nieuwegein bij jullie goed vinden sluit ik me ook aan in nieuwegein
ik zorg dat ik er voor 08.00 uur ben gr Ton

Prima! We zien je op de Blokhoeve bij de Mac
XL 700 V Transalp (2008, blue)

Offline Two Plugs

Wij zijn er klaar voor, tot vanmiddag!
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180

Offline MartinW

Rond 16:30u en na 425 km weer thuis gekomen. Route met groepje binnendoor gereden "snelst met snelweg vermijden". Vanaf Munster zelf verder gereden.
Leuk en gezellig weekend gehad met een uitstekende accommodatie en uitbaters. De rit zaterdag werd helaas de hele dag in de motregen en regen rijden. Waar de route over wat hogere heuvels ging reden we in de mist. Jammer, want bij de mooie uitzichtspunten zag je dus weinig tot niets. Ondanks dat is de Harz wel een heel mooi gebied met ook genoeg cultuur en geschiedenis te zien. Misschien maar eens een andere keer daar heen, maar dan wat langer.

Bernard, dank voor de organisatie.

Offline Two Plugs

Inmiddels aangekomen bij Das Alte Farmhaus in Lienen (een oud- TCN buitenland weekend locatie) en we zitten heerlijk na te genieten van wéér een geslaagd TCN evenement, met dank aan jullie allemaal. Vandaag wederom 250km geklokt, morgen de resterende 160 naar huis.

Via de Tonenburg en motortrefpunt Köterberg in het Weserbergland heeft TomTom ons via een mooie route naar het Teutenburger Wald geleid. Onder perfecte rijomstandigheden, maar dat hadden we na gisteren ook wel verdiend.

 En het goede nieuws... De plannen voor hét TCN Buitenland Weekend 2017 worden al gesmeed! ;)

Een aantal plaatjes staan inmiddels op de TCN Facebook pagina 'Transalpclub Café'.

Alvast BEDANKT voor degene(n) die het verslag voor de Transalper gaat schrijven! 👍
Tot volgend jaar!
Two Plugs AKA Bernard
Look who's back ;)

Varadero International FB group
https://m.facebook.com/groups/1467408023517180

Offline Zeegie

 :D super weekend gehad! Jammer van de regenbui van 12 uur lang... Wel heerlijk gereden  :D
Het is goed om jezelf te laten gaan; als je jezelf maar weer kunt terugvinden.

Offline Goobi

Ja hoor,

Ondanks die ene regenbui toch een topweekend gehad. Op de heenweg een Griekse lunch (bestel je ijsthee, krijg je bier :o) en net iets te veel omleidingen. Prima bikerhotel met uitstekende bbcue, herfstbuffet met rode kool en 2x ontbijtbuffet. Zaterdag gewoon een regentrainingrit gereden, kaffee met keus uit 'nur Schokokuchen' genoten in een café en de lunch van Bauernfrühstück afgesloten met een kleine kop-staartbotsing. Zondag droog terug gereden en in Schlangen nog een keer gepauzeerd met Kaffee und Kuchen. Vanaf Bikertreff Isselburg met Ton de laatste 100 km naar huis gereden.

Bernard en Kitty bedankt! Volgend jaar weer!  ;D
« Laatst bewerkt op: 18 september 2016, 21:49 door Goobi »
XL 700 V Transalp (2008, blue)