Techniek > Honda Africa Twin

Honda True Adventure - CRF1000L - New Africa Twin deel II

<< < (87/273) > >>

MartinW:
Nogmaals dank voor de ondersteuning J-P, erg prettig als je wat wijzer kunt worden van een "local".  :)
Zeker weten dat ik heel veel plezier met deze motor ga hebben!  :D 8)

Erwin:
Gefeliciteerd Martin,
Veel plezier ermee, dat je toch voor de Twin gaat. Kriebelde zeker na je proefrit ;)

Even een vraagje: welke valbeugels komen erop?
Met mistlampen erop?

Ik ga bijna zeker ook voor een Twin, kriebelt bij mij ook behoorlijk.
Nog aan het kijken waar er een mooie staat.
Twijfel ook nog over een DCT versie, wil ik eerst nog op proefrijden.
Wel al wat filmpjes hierover gezien.

Kortom beide weer naar een Twin ;)

En binnenkort komt er waarschijnlijk een zwarte Transalp 700 met kofferset te koop  :D

MartinW:
Hoi Erwin,

Dank, het kriebelt inderdaad al sinds ik vorig jaar met de club een proefrit heb gemaakt bij Goedhart.  ;D Maar vond een heel nieuw exemplaar toch een te grote investering. Vandaar nu een bijna nieuwe waar de kop wel vanaf is.
Ik heb gekozen voor Hepco&Becker RVS valbeugels, maar zonder mistlampen. De DCT vond ik zelf prettig rijden, anderen schakelen liever zelf. Is echt iets wat je zelf moet proberen.

Erwin:
Daarom wil ik de DCT eerst zelf rijden in de S stand lijkt het me als ik de filmpjes kijk best goed rijden.
Zijn de Hepco& Becker RVS valbeugels goedkoper dan de orginele Honda beugels?

MartinW:
Ik weet niet of de H&B beugels goedkoper zijn dan origineel Honda. De dealer raadde de Honda valbeugels af, omdat deze vooral cosmetisch zouden zijn en bij een val zelfs de Kuip kunnen beschadigen. Ik hoop dat ik dat niet ga testen  :o
De DCT rijdt in de S stand idd prettiger en reageert beter op het gas.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie
Mobile View