Hier ondertussen op bijna 41000 km, zometeen vertrek ik naar de Eifel voor een weekendje dus daar komen er weer 1000 bovenop.
Deze week mijn eerste echte probleem met de CRF, mijn GPS bevestiging begon steeds meer te trillen. Na verwijdering van de kuip bleek dat 1 van de bevestigingspunten van de ruit/accesoirestang was afgebroken. Dit ga ik toch nog even via Honda spelen volgende week maar had ik nu geen tijd voor want -> Eifel. Dus naar lokaal lasbedrijf gereden, daar accu/dashboard afgekoppeld, plastic zoveel mogelijk uit de weg en lassen maar. 1,5 minuut werk, zinkspray erover en aftikken maar... aftikken? Nee de heren wilden er niets voor hebben dus met volle portemonnee weer accu en dash aangekoppeld en terug naar huis voor de rest. Ik had deze week ook mijn Outback Motortek valbeugels, Bumot bashplate en radiatorguards binnengekregen dus die kon ik met een naakte motor gelijk mooi monteren. In september de KNMV dirty roads tour en natuurlijk de Diekentoer allroad van MZV zeeuws Vlaanderen dus knall`n maer!
Kuip eraf en inderdaad (eergisteren)
Laten lassen vanochtend (gratis bij een industrieel bedrijf hier 500 meter verder)
Ondertussen ook mijn nineuwe skidplate, radiatorbescherming en valbeugels gemonteerd
En klaar is klara