Vanmiddag weer een paar kilometertjes op de AT gemaakt en ben er meer en meer van overtuigd dat de beslissing om deze motor te kopen een goede was. 99 procent klopt gewoon allemaal , vering , banden , vermogen , uitrusting , etc. Mooi geluidje uit de standaard pijp die bij gas afsluiten een mooie roffelende feed back geeft . Als er een vervanging moest komen is dat meer voor de looks en het gewicht dan voor de sound , die is gewoon prima.
Zadel zit goed , is lekker stevig gevuld en ruim genoeg om nog eens te gaan verzitten . Het kuip ruitje beschermt meer als voldoende tegen weersinvloeden en de wervelingen vallen tot 140 km per uur erg mee . Bovendien heb ik alleen nog maar gereden met veel wind , een wat rustiger klimaat zal zeker schelen . HVV werkt erg goed , is in vijf standen in te stellen en de stand is af te lezen in het dashboard .
Is er dan niets te zeuren ?
Jawel de voetsteunen zijn dusdanig gepositioneerd , dat als je stil staat ze precies ter hoogte van je enkels staan en je dus je benen bewust iets naar voor of naar achteren moet zetten . Dit zal zeker afhankelijk zijn van je lichaamslengte , dus ik denk dat lange mensen hier niets van merken .
Brandstof verbruik was vandaag 5,1 l , bij een rustig ritje binnen door , dus dat gaat de goede kant op .
Zelfs de achterrem begint zo langzamerhand iets te doen , maar er staan nog maar 173 km op de teller .
Ik houd jullie op de hoogte .