Door de middelpunt vliegende kracht slingert het naar voren/buiten tegen je kettingkast en het motorblok bij het voortandwiel
Je zal op deze wijze veel meer olie nodig hebben om het smeereffect van aan de binnenzijde te bereiken.
Dat zal OSCO een zorg zijn, als jij die olie maar aanschaft worden zij er beter van
Tip:
Aan de binnenzijde van de achterbrug (waar de schokbreker vast zit) zit een rubberen plug en aan de tandwielzijde aan de binnenkant van de achterbrug ook. Daar kun je de slang doorheen voeren en dan komt de druppelaar gemonteerd aan de binnenzijde van je kettingkast en dus ook aan de binnenzijde van de ketting terecht Op het veel grotere a-tandwiel verdeelt de olie zich naar de buitenzijde en zo wordt de gehele kettingrol gesmeerd met betrekkelijk weinig olie.
zo te zien is de slang nog lang genoeg om dit te kunnen veranderen en ben je gelijk die lelijke slang uit het zicht en is ie beter beschermd