Auteur Topic: Bassiesbike heeft een TA!  (gelezen 1505 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bassiesbike

  • Gast
Bassiesbike heeft een TA!
« Gepost op: 20 mei 2009, 14:52 »
Hoi allemaal,

Ik heb vorige maand een TA aangeschaft en kwam hier terecht tijdens het zoeken van info. Leuk forum, dus ben lid geworden. Leuke club ook, dus daar óók van geworden  ;D Je zult me dus wel tijdens een van de toertochten zien.

Mijn fiets ziet er zo uit:


Zwart grijze TA uit 1993 met een maf zadel, volgens mij voor het comfort, maar da's relatief... Inmiddels heb ik de bellypan er af gehaald omdat ik 'm niet mooi vond. Misschien dat ik nog e.e.a. ga verbouwen, ben ik nog niet over uit. Eerst de noppen er af, dat rijd niet lekker in de regen.

Ben benieuwd of iemand hier zijn ex-fiets herkend :)

Oh, ik ben 34 jaar en kom uit Utrecht. Je kan me daar in de omgeving zien rondrijden met een knalgele rugzak om. Ik rijd dagelijks woon/werk dus ben veel op de weg.

Tot ziens!

Bas




Offline Alpelientje

Re: Bassiesbike heeft een TA!
« Reactie #1 Gepost op: 20 mei 2009, 16:55 »
Welkom bij de club. Mooie motor heb je.
En we hebben ook een café Centraal topic. Hier spreken we af en toe af om samen naar een rit te rijden of om iets te gaan doen met een leuk groepje ui Utrecht en omgeving.
Je bent natuurlijk welkom. Ik kom uit IJsselstein.
 
Groetjes Caroline

Offline Hotel 317

Re: Bassiesbike heeft een TA!
« Reactie #2 Gepost op: 22 mei 2009, 05:34 »
Welkom!  Jammer dat je die bellypan er niet leuk op vind staan, want 't hoort imo wel bij een allroad. Je hebt nog evt. alu carterpannen, hoewel ik die voor een XL600v niet zo snel kan vinden.

Btw, als je van je noppen af wilt, hou ik me aanbevolen!

Bassiesbike

  • Gast
Re: Bassiesbike heeft een TA!
« Reactie #3 Gepost op: 23 mei 2009, 22:39 »
Hoi allemaal,

Thanx voor de warme onthaal :) Ik kom zeker ff kijken in het caf'e centraal topic, dus daar klets ik straks verder.

@Hotel 317, Pim was je net voor, hij heeft vandaag m'n noppen overgenomen. Er zitten nu Metzelers onder, wat een mega groot verschil!!

@Danny, is ook een optie, niet eens aangedacht... Thanx voor de suggestie!

Groet
Bas