Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Alain blogt op de motor

(1/1)

alain:
Beste forumvrienden,

Sedert enkele jaren dwaal ik rond in dit forum, eerst als voyeur die hier en daar een graantje meepikt, sedert een half jaar echter iets actiever met nu en dan een post, en sedert enkele maanden als TCN-lid.

Ik heb het mij nog niet beklaagd.

Sedert 1975 reis ik gans Europa af op de motor, aanvankelijk uitsluitend op een BMW, maar sedert 5 jaar hoofdzakelijk op een oude Transalp. Ik durf gerust zeggen dat mijn Transalp mij nog helemaal niet ontgoocheld heeft, integendeel.

Hoe kan ik mij beter voorstellen dan met een blog, die ik sedert de aanschaf van de Transalp online zet, eerst onder vorm van emails om mijn ongeruste familieleden dagelijks op de hoogte te houden, maar nu om mijn eigen zachtjes aan falende geheugen wat te ondersteunen, en als toekomstige troost voor de dag dat ik de motor definitief zal moeten stallen.

http://blogalain.azurewebsites.net/


Alain

Arjen:
Welkom! Zat meteen even te dwalen op "blogalain", oei, dat gaat tijd kosten de komende periode!!  :))

Knalerwt:
Aardig wat leesvoer en inspiratie. En dat is dan maar een klein deel gezien je al sinds 1975 bezig bent...

Welkom hier en kom eens langs bij een van onze activiteiten.

adriaan_XL700V:
Welkom!

Leuke website met mooie verhalen. Ben nu al benieuwd naar je 2017 reis van Alaska-Vuurland

alain:
Bedankt voor de interesse.

Dit jaar ga ik eerst nog over Moskou naar Kazan en Kaliningrad.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie
Mobile View