het blijft me verbazen dat er zo filosofisch geschreven kan worden.
als het monteren net zoveel tijd zou kosten zou het motorseizoen ergens wel in juli kunnen beginnen
eruit en erin en vast zitten met 11 Nm met datgene wat er in het boekje staat
life can be simple
we hebben het gewoon over een bougie.. zo'n ding dat vonkjes trekt en waarvan de fabrikant precies aangeeft welke erin zou moeten en indien afwijkend er ook nog genoeg docu is mocht het een ander merk zijn zoals nippon denso, champion,brisk accel bosch etc etc
of gaan we nog een partijtje schrijven of het een standaard een V een iridium of ander modelletje moet zijn
en wat te denken van de brandstof verbruiks cijfers tov van de levensduur van de bougie en de waarde van de bougie dop maw gaan we voor een 5 k ohm of 10 k ohm dopje
overigens ook nog een verschil in de warmte graad als we korte eindjes rijden ofwel veel snelweg verkeer
kan zomaar 2 cijfertjes uitmaken
ik vind het steeds moeilijker
welke moet ik nu nemen