Laten we beginnen met start problemen
Dat duurt namelijk vrij lang, en als die eenmaal loopt is het in het begin nog niet helemaal zuiver.
Het is een beetje alsof die verzopen is. Nu staat wel altijd de Benzine kraan open, dit omdat de vorige eigenaar en het internet mij vertelde dat een droog gelopen brandstof pomp in no time stuk gaat. Als die eenmaal loopt en "warm" is, dan loopt hij naar mijn weten goed.
Moet ik bij lang parkeren de kraan toch dicht doen? of is dit niet de oplossing / is er een andere oplossing?
Trillingen in het blok, met name in de wat hogere toeren. 120 gaat nog, maar 130 trilt hij zowat uit elkaar
Nu weet ik dat ik geen supersport heb, en het hoeft ook allemaal niet zo hard, toch vraag ik me af of het normaal is dat hij bij 130 al zo vibreert?
En het laatste
Vandaag begaf mijn snelheidsmeter het
Begon eerst hevig te schommelen en toen zakte hij naar de 0. Nou is het op zich wel handig dat ik weet dat de motor uit elkaar trilt bij 130, maar wil me toch ook wel een beetje aan de snelheid houden op andere wegen
Ik zal morgen de boel eens los draaien, gebeurd het vaker dat de snelheidsmeter er mee kapt op een AT?