Auteur Topic: Barreltrips  (gelezen 5193 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Cas

Barreltrips
« Gepost op: 06 maart 2016, 22:46 »
Nog even de filmpjes van Lennert en zijn crew onder de aandacht brengen. Ik heb me altijd afgevraagd waarom die zandhazen zo graag door de blubber en onbegaanbare paden willen ploeteren maar dat wordt na het bekijken van die films wel duidelijk, je komt op plaatsen waar je via het verharde niet kunt komen.

Helaas heb ik niet de motor en ook niet de skills om dit soort tochten te maken en daarom is het ook zo heerlijk dat Lennert dit soort films maakt om ook anderen mee te laten genieten.

Even via de hdmi kabel doorschakelen naar de tv en je verveelt je geen moment. Ik heb ze inmiddels allemaal gezien, actie, spanning, humor en drama, het zit er allemaal in en ook de voice over van Lennert voegt erg veel toe.

Ook leuk om de plaatsen te zien waar en hoe gekampeerd wordt maar je hebt het hier wel over een groep vrienden die elkaar goed kennen, elkaar graag mogen, volledig op elkaar zijn ingespeeld en elkaar goed kunnen aanvullen in allerlei vervelende situaties en zo'n blik vrienden kun je niet zomaar opentrekken.

Ik zou het niet in mijn hoofd halen om daar in mijn eentje te gaan kamperen.

Topfilms Lennert, ik ga ze nog een keer bekijken en wacht op de volgende. ;D

https://www.youtube.com/user/lenzwerf
◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.

Offline chaly-dude

Re: Barreltrips
« Reactie #1 Gepost op: 07 maart 2016, 18:25 »
Toevallig vandaag nog 3 bekeken! Erg leuke filmpjes inderdaad!
Transalp XL600v + Honda SS50 (in onderdelen).

Offline robbing

Re: Barreltrips
« Reactie #2 Gepost op: 07 maart 2016, 20:37 »
Erg leuk gemaakt inderdaad heb de meeste al bekeken  :D
Honda Africa Twin CRF1000L CRF Rally

Offline len_tour

Re: Barreltrips
« Reactie #3 Gepost op: 08 maart 2016, 00:27 »
Bedankt!  Het verhaal achter de filmpjes, vriendschappen en reizen is lang, te lang voor hier. In ieder geval is het leuk om reacties te lezen en ik merk dat mensen eerder reageren dan 8 jaar geleden en dat is leuk. Vooral omdat er veel tijd in zit en je blijft vaak onzeker over dingen die je zelf maakt.
Ik geniet zelf erg van alle nieuwe TV achtige filmpjes op youtube. Dat wat niet op TV komt omdat de markt te klein is, vooral in NL.
Ik doe mijn best om met weinig geld en apparatuur  leuke TV te maken voor motorfreaks en voor het clubje om te laten zien wat we nu eigenlijk doen op zo'n trip.

Ik ben nog bezig met een reisje door Duitsland en deze zomer gaan we naar Noorwegen. Misschien doen we een route van een forumlid, Ronald, of we gaan wat noordelijker.

Ik hoop dat de filmpjes laten zien dat het niet uitmaakt wat je budget is of hoeveel tijd je hebt, je kan op avontuur. Je moet alleen over wat grenzen stappen en je bent er.

Alleen wildkamperen is idd wat eng maar wanneer je het doet geeft het meer dan de angst nam ;) Ik ben van plan om in mijn uppie de komende barreltrip weer even te verlengen met een tripje door Zweden over gravel. Wildkamperen wordt dan een persoonlijk doel.

Just goooo, groeten Lennert
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin!

Offline arne

Re: Barreltrips
« Reactie #4 Gepost op: 08 maart 2016, 09:06 »
Ik geniet zelf erg van alle nieuwe TV achtige filmpjes op youtube. Dat wat niet op TV komt omdat de markt te klein is, vooral in NL.
De reden dat er hier een computer aan de tv hangt, zodat je vrije keuze hebt van alle prachtige materialen die er wereldwijd geproduceerd worden, die nooit mainstream tv zullen worden.

Offline ChristianG

Re: Barreltrips
« Reactie #5 Gepost op: 08 maart 2016, 20:17 »

Ik hoop dat de filmpjes laten zien dat het niet uitmaakt wat je budget is of hoeveel tijd je hebt, je kan op avontuur. Je moet alleen over wat grenzen stappen en je bent er.

Just goooo, groeten Lennert

En op avontuur dat gaan we, ook al is het een 9 daagse hotel tour in Noorwegen. :angel: Zo voor de eerste keer is dat voor ons mooi zat. 8) Jouw filmpjes hebben me overtuigd dat er camera's mee moeten, zodat we hopelijk nog jarenlang terug kunnen kijken. :)

Het enigste nadeel aan die barreltrip en vergelijkbare filmpjes is dat ik veel te veel zin krijg om te rijden. Ik zou bijna vergeten dat er nog pekel op de straat ligt. :(
(koop nooit een motor in januari)
Africa Twin CRF1000A SD04 Tri-Color
https://www.instagram.com/dutch_driver/

Offline arne

Re: Barreltrips
« Reactie #6 Gepost op: 08 maart 2016, 20:41 »
Of je stoort jezelf er gewoon niet aan. ;)

Offline ChristianG

Re: Barreltrips
« Reactie #7 Gepost op: 09 maart 2016, 07:18 »
Of je stoort jezelf er gewoon niet aan. ;)

Ook een grens die ik over moet zeker?  >:D
Africa Twin CRF1000A SD04 Tri-Color
https://www.instagram.com/dutch_driver/

Offline len_tour

Re: Barreltrips
« Reactie #8 Gepost op: 09 maart 2016, 10:54 »
In de winter motorfilmpjes kijken houdt je scherp. Je vergeet dan minder snel de acculader weer eens aan te sluiten en je gaat op tijd op zoek naar mooie route's voor de komende vakantie. Brainstormen over je bagage, sneupen voor de beste koopjes enz.

Ik moet wel zeggen dat mijn spul nooit heel lang stilstaat ;)
As `t net kin sa`t it moat, dan moat it mar sa`t it kin!

Offline arne

Re: Barreltrips
« Reactie #9 Gepost op: 09 maart 2016, 13:30 »
Ook een grens die ik over moet zeker?  >:D
Over moeten hoor je mij niet. Maar ik vond het toch wel weer lekker op de motor vanochtend. ;)

Offline Ralpie

Re: Barreltrips
« Reactie #10 Gepost op: 20 april 2016, 19:25 »
Tijdje terug via motoravonturist deze filmpjes ook ontdekt, erg leuk om te zien en heb er nog gelukkig veel voor de boeg, lekker op tv scherm met behulp van de google chromecast.

Wist niet dat de maker hier op het transalp forum terug te vinden was, altijd goed :)

Succes met het maken van de video's, ik weet dat er veel, heel veel tijd in gaat zitten!

Offline Cas

Re: Barreltrips
« Reactie #11 Gepost op: 20 april 2016, 19:37 »
Lennert Bakker, bekende Nederlander, maakt leuke films van de avonturen met zijn crew.
Mooie opnamen, goed geknipt en gemonteerd en vooral een leuke voice over die het kijken naar deze films erg aantrekkelijk maakt.
Alleen de camerapositie op zijn helm zou beter kunnen :angel:
Ik heb ze allemaal al gezien en kijk er nog naar, blijft leuk ;D
◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.