Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

DDW stelt zich voor.

(1/6) > >>

ddw:
Hallo allemaal, ik ben dennis, momenteel 22 jaar,  woon vlakbij kinderdijk en heb nu zo'n 4 jaar mijn motorrijbewijs. Maar eigenlijk begon het daarvoor al, dus daar zal ik ook nog een fotootje van plaatsen.

Het begon allemaal op mijn 16e jaar toen ik een crossmotor (yamaha yz 125 uit 2003) kocht, die ik tot 2 jaar geleden heb gehad en waarmee ik zo  nu en dan hobbymatig op de crossbaan te vinden was.


Iets voordat ik mijn motorrijbewijs haalde kocht ik pas een echt kanon, een ktm 525 exc uit 2003 met supermotard wielen en crosswielen, deze is nog in mijn bezit. Alleen ligt het motorblok nog uit elkaar (voor de 2e keer, zucht). ik hoop hiermee in  de toekomst nog wat off the road ritjes en circuitdagen mee te rijden, of gewoon lekker een rondje door de polder te knallen.


En een aantal weken geleden heb ik mijn auto de deur uit gedaan (mijn vrouw heeft er nog een voor als een koekblik handiger is) en een honda africa twin rd07a uit 2000 aangeschaft (die met +- 80.000 KM eigenlijk net is ingereden uiteraard) die ik voornamelijk ga gebruiken voor woon-werk verkeer en plezier ritjes/motorvakantie samen met mijn vrouw deze zomer, hiervoor heb ik inmiddels ook een givi koffer set op de kop weten te tikken.

xrvtuur:
lekker bezig ;) veel plezier met je twin. welkom uit Vlissingen

The Headless Horseman:
Prachtige Twin Dennis  8). Alhoewel die KTM ook niet verkeerd is  ;D

Welkom hier en veel fijne kms gewenst!

Grtz,
René

Ook uit de Alblasserwaard  :)

Zeegie:
Dan kun je nu wel een beetje crossen op de dijk met al die werkzaamheden.... Misschien komen we elkaar binnenkort wel tegen als je in papendrecht werkt. Nog geen lid van TCN? Leuk clubje hoor!

delange33:
Welkom uit Enschede. Prachtige AT, zeker in die kleurstelling. :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View