Auteur Topic: Maar Nederland is ook mooi, gezien vanaf mijn Varadero.  (gelezen 4550 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Cas

◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.

Offline TransAlpGhost

Re: Maar Nederland is ook mooi, gezien vanaf mijn Varadero.
« Reactie #1 Gepost op: 08 maart 2016, 21:53 »
Video is niet beschikbaar zegt de app
Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

Offline STA

Re: Maar Nederland is ook mooi, gezien vanaf mijn Varadero.
« Reactie #2 Gepost op: 08 maart 2016, 22:19 »
Geen vids
Groet STA

Offline ChristianG

Re: Maar Nederland is ook mooi, gezien vanaf mijn Varadero.
« Reactie #3 Gepost op: 09 maart 2016, 07:16 »
Werkt wel op mijn pc.
Africa Twin CRF1000A SD04 Tri-Color
https://www.instagram.com/dutch_driver/

Offline Joxer

Re: Maar Nederland is ook mooi, gezien vanaf mijn Varadero.
« Reactie #4 Gepost op: 09 maart 2016, 09:41 »
Bij mij doet ie het ook prima.
Geinig filmpje, zo door mijn natuurlijke habitat.

Maarrr... Is dat een Dero?
Het zit er heel anders uit dan standaard lijkt me?

Offline Cas

Re: Maar Nederland is ook mooi, gezien vanaf mijn Varadero.
« Reactie #5 Gepost op: 09 maart 2016, 11:15 »
Bij mij doet ie het ook prima.
Geinig filmpje, zo door mijn natuurlijke habitat.

Maarrr... Is dat een Dero?
Het zit er heel anders uit dan standaard lijkt me?

Het eerste filmpje in Amsterdam is uit 2015 en heeft Barracuda spiegels met ingebouwde richtingaanwijzers en 3M carbonfolie, die glanst een beetje in de zon.
Het 2e filmpje is uit 2014, maar het is dezelfde Dero.

Dat de filmpje niet openen op sommige tablets ligt aan het besturingssysteem, Android.
◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.

Offline TransAlpGhost

Re: Maar Nederland is ook mooi, gezien vanaf mijn Varadero.
« Reactie #6 Gepost op: 11 maart 2016, 16:44 »
eens op de laptop gekeken, ff voor de lol door het drukste deel van Amsterdam rijden, ken het daar goed, is idd wel mooi in het zonnige weer,

je kunt van af Durgerdam idd mooi naar Volendam en verder rijden,

leuk hoor

Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

Offline Cas

Re: Maar Nederland is ook mooi, gezien vanaf mijn Varadero.
« Reactie #7 Gepost op: 11 maart 2016, 17:37 »
eens op de laptop gekeken, ff voor de lol door het drukste deel van Amsterdam rijden, ken het daar goed, is idd wel mooi in het zonnige weer,

je kunt van af Durgerdam idd mooi naar Volendam en verder rijden,

leuk hoor
Je moet als Nederlander zijnde toch ook eens in Amsterdam zijn geweest ;D Maar het verkeersbeeld is daar inderdaad wel anders dan in het Brabants dorp waar ik woon. Wij hebben hele smalle trottoirs en bij ons lopen de voetgangers op het trottoir. In Amsterdam hebben ze heeeeele brede trottoirs en de voetgangers lopen op de rijbaan :o Over de fietsers zullen we het niet hebben.
En het andere verkeer, ach, dat moet gewoon zorgen dat het niets raakt :P
Maar het is een hele mooie stad alleen jammer dat ik de eindbestemming die ik had ingesteld op mijn navigatie vanaf deze richting niet in mocht rijden, De Wallen, dus daar ben ik nog steeds niet geweest :angel:
◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.

Offline TransAlpGhost

Re: Maar Nederland is ook mooi, gezien vanaf mijn Varadero.
« Reactie #8 Gepost op: 11 maart 2016, 17:46 »
je film begint op de Jodenbreestraat, daar zit de theaterschool aan je rechter hand, later rij je weer terug over de kloveniersburgwal daar zit het compagnietheater, en dan rij je weer richting nieuwmarkt en daar zat(of zit) het internationaal danstheater en dan de damstraat richting de dam, ik ben er meer dan eens voor werk geweest. dapper hoor.

de wallen zijn denk ik auto luw en kun je officieel uberhaupt bijna niet meer komen, alhoewel als je op de damstraat rechts was gegaan was je nog langs (intussen gesloten) yab yum gekomen denk ik.

je was er op een vrij rustig tijdstip
Xl650v, hyperpro veren, fehling valbeugel, tomtom rider(5), MRA X screen geboord door de ruit, Honda kofferset, ortlieb rack pack 31 en 43 liter, Louis large gepack rack op topkoffer

Offline Cas

Re: Maar Nederland is ook mooi, gezien vanaf mijn Varadero.
« Reactie #9 Gepost op: 11 maart 2016, 18:23 »
je was er op een vrij rustig tijdstip
Dat vermoeden had ik al ;D
Door steden rijden heeft beslist niet mijn voorkeur maar Amsterdam moet je natuurlijk een keer gedaan hebben en daarna weer het Groene Hart induiken, heerlijk hoor. Beslist geen straf, motorrijden in Nederland, waar je ook komt, overal zijn mooie gebieden.
◦Laat je motor je nergens heenbrengen waar je hersenen je niet vijf seconden eerder al heengebracht hebben.