Auteur Topic: Even voorstellen nieuw lid.  (gelezen 1211 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline GreenTwinRider

Even voorstellen nieuw lid.
« Gepost op: 28 maart 2016, 12:31 »
Hallo Iedereen.

Ik heb een Groene Twin RD07 van 1995. Gekocht bij Desert Motors. Bevalt me zeer goed en ondanks zijn leeftijd en km stand (90.000) loopt hij als een zonnetje en ziet er nog als nieuw uit.
Hiervoor heb ik een Varadero gehad van bwj 2000 en op zich was het een fijne motor maar ik vond hem te zwaar en te lomp. Ik wilde ook meer offroad gaan rijden dus daarom voor een mooie twin gekozen. Mijn eerste rit op de Twin was naar het Altes Elefantentreffen in de Nurburgring in de sneeuw en dit was weer erg gaaf om te doen (voorgaande jaren op de Varadero geweest).

Het enigste wat ik met de twin heb gedaan is de remklauwen voor gereviseerd en nieuwe blokken erop en het stuur weer mooi goudkleurig gespoten (beiden zelf gedaan) De techniek van de Varadero is bijna het zelfde en ik heb veel aan de Varadero gesleuteld om hem weer goed aan het lopen te krijgen (voornamelijk brandstofpomp problemen) Uiteindelijk na twee originelen pompen heb ik Pierburg pomp gemonteerd en dat was dag en nacht verschil. Maar goed, de Twin bevalt me veel beter! Ik zal er nog wat foto's bij zetten.
Leuke forum hier en er staan veel bruikbare tips op. Keep up the good work.
« Laatst bewerkt op: 28 maart 2016, 12:51 door GreenTwinRider »

Offline Arjen

Re: Even voorstellen nieuw lid.
« Reactie #1 Gepost op: 28 maart 2016, 15:21 »
Welkom! Ik denk dat je veel plezier gaat beleven met de Twin :)
“Never Stop Exploring”