Auteur Topic: Welke banden zal ik nemen.  (gelezen 12534 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Knalerwt

Re: Welke banden zal ik nemen.
« Reactie #30 Gepost op: 13 april 2016, 21:31 »
Check this out:

http://www.justbiketyre.co.za/products/copy-of-bridgestone-trailwing-152-r-130-80-17

Ze lijken erg op de Continental TKC70.



Die heb ik binnenkort eronder zitten. Laat maar weten als je ze een keer wil proefrijden, Brom.
Citaat van: Thomas Edison, 1926
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.

Offline xrvtuur

Re: Welke banden zal ik nemen.
« Reactie #31 Gepost op: 13 april 2016, 22:05 »
TKC 70 heb ik er vorig jaar opgehad, mee op vakantie geweest een kleine 5000 km en toen was het niks meer, in het begin stuurde het goed maar later sleten ze vreemd af en reed het niet meer lekker. niet geschikt voor een varadero met bagage icm hitte. volgende maand gaat er een setje bridgestone adventure a40 op voor een rondje ierland, ben benieuwd, veel goeie reacties op die band gelezen
Varadero SD02  2004

Offline .sven.

Re: Welke banden zal ik nemen.
« Reactie #32 Gepost op: 14 april 2016, 19:55 »
Heb laatst anakee 3 eronder gezet. Voordien continental trail attack(18000km) , dunlop trailmaw tr91(12000km) gehad. Allemaal  erg goede banden. Dunlop trailmax enorm goede grip, maar slijten snel. Anakee 3 leunt er erg dicht tegen aan en zou langer meegaan.
Ik hield het niet uit met bridgestone battlewing: gaven echt geen vertrouwen en helemaal niet bij regen.

Gezien mijn bandenkeuze rijd ik zelden off road.

Offline Brombeer

Re: Welke banden zal ik nemen.
« Reactie #33 Gepost op: 14 april 2016, 23:30 »
Die heb ik binnenkort eronder zitten. Laat maar weten als je ze een keer wil proefrijden, Brom.

Be careful what you wish for, Knalerwt  :angel:

Nee gekheid! Ik heb antwoord gekregen van deze Zuid-Afrikaan. Ik moet mijn eigen 'carrier' regelen (transport).

Maar wat mij opviel, in de adresbalk staat 'copy-of bla-bla'. Ga ik hem toch even over uitvragen. Of bij Bridgestone, for that matter. Ik wil geen look-alike, ik wil een volbloed TW 101/152 set!  >:D
..en bij twijfel.. gas!              1996 Twin

Offline eerde jan

Re: Welke banden zal ik nemen.
« Reactie #34 Gepost op: 23 april 2016, 14:30 »
Het zijn de trailsmart banden van dunlop geworden.

Offline eerde jan

Re: Welke banden zal ik nemen.
« Reactie #35 Gepost op: 06 mei 2016, 10:12 »
En ze bevallen heel erg goed.
Vorig weekend in de stromende regen naar de eifel gereden en de volgende dag ook
de halve dag in de regen (Met haarspeldbochten) en de banden hebben het niet een keer
af laten weten. Dus voor mij is dit een goede keus geweest. Bedankt Ad.