Auteur Topic: Newbie  (gelezen 2320 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Jan B

Newbie
« Gepost op: 23 april 2016, 23:07 »
Hej,

Na de motorbeurs dit jaar ben ik lid geworden van de TCN. Ik heb sinds twee jaar een mooie groene TA uit 2000. Ik ben ooit begonnen op een Nighthawk en heb jarenlang op een Pacific Coast gereden. Ook een bijzondere fiets. En nu dus de Transalp. Ik rijd woon werk verkeer, niet zo heel ver, maar wel zomer en winter. De TA is een fijne niet te zware motor, waar ik ook nog veel bagage op kan meenemen.
Ik woon in Amsterdam West, ben 50 jaar oud en werk voor een Zweeds meubelbedrijf. Ik ben lid geworden omdat ik het leuk vind om af en toe eens een toertje mee te rijden en ik altijd open sta voor verbeteringen aan mijn ros. Ik ben totaal onhandig met techniek en houd ook niet van poetsen. Rijden vind ik daarentegen superleuk. Gezien mijn andere motoren heb ik geen ervaring met off road, maar wellicht dat ik dat met de TA op kan doen. Volgens mij kan hij dat prima. Hopelijk eens met een club toertocht.
Enfin, morgen het eerste treffen. Ben benieuwd.

Groetjes

Jan B

Offline Oldtimer

Re: Newbie
« Reactie #1 Gepost op: 24 april 2016, 15:16 »
Welkom Jan, en veel plezier met zowel je motor als met je lidmaatschap.
Graag horen we hoe de rit bevallen is.

M
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline varaderohuibje

Re: Newbie
« Reactie #2 Gepost op: 24 april 2016, 17:57 »
In 2014 de Pacific Coast 4 weken bereden in States.. zit ook een Alp blok in heb ik me laten vertellen.

welkom bij de club en forum

Je kan deze in de gaten houden als je op de eerste woensdagavond vd maand een bakkie wil doen met gelijkgestemden.
Stamcafe West.. meestal ergens in de Zaanstreek of in adam.

http://transalpclub.nl/forum/index.php?topic=125.msg135853#new

Offline xrvtuur

Re: Newbie
« Reactie #3 Gepost op: 24 april 2016, 19:03 »
Hey Jan, we spraken elkaar vanmorgen even bij de mac, benieuwd hoe je eerste ritje is verlopen
Varadero SD02  2004

Offline Jan B

Re: Newbie
« Reactie #4 Gepost op: 24 april 2016, 20:23 »
Mijn eerste rit is zeer goed bevallen, zelfs het weer was ok (beetje koude vingers). Superleuk die pannenkoeken tent! Leuke mensen allemaal, dus voor herhaling vatbaar. Ben mijn agenda al aan het checken😄.

Bedankt voor de organisatie en tot een volgende keer.
JanB

Offline Knalerwt

Re: Newbie
« Reactie #5 Gepost op: 24 april 2016, 22:12 »
Mijn eerste rit is zeer goed bevallen, zelfs het weer was ok (beetje koude vingers). Superleuk die pannenkoeken tent! Leuke mensen allemaal, dus voor herhaling vatbaar. Ben mijn agenda al aan het checken😄.

Bedankt voor de organisatie en tot een volgende keer.

Kijk, dat horen wij graag. Welkom bij de club. Nu je je eerste rit achter de rug hebt, ben je wel newbie af. ;)
Citaat van: Thomas Edison, 1926
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.