Algemeen > Over mijn (nieuwe) motor, mijzelf en/of waarom ik lid ben geworden

Rijd baar doorlopen projectje

(1/34) > >>

honda2x:
ik heb vanochtend een transalp gekocht   altans me oude motor erop ingeruild een kawasaki gpz 900 en  die beviel niet meer .
zo een buikschuiver  wilde nu wat meer rechtop zitten  en af en toe ook   eens stukje bos weg mee kunnen pakken .

en gaat een stukje moeilijker  met zo een fiets  ;D  en daar komt bij zelf was er ook een beetje klaar mee lees veel problemen .

Nu had ik al een Honda xl 500  als bouw project  die moet nog verder afgebouwd worden  dus het sleutelen is me niet helemaal onbekend
maar nu een transalp erbij 

Ben er nu zins vanmiddag achter dat die uit 91 is handelskenteken stond niks  ;)op  en via het kenteken nr weet ik nu meer .
voor de rest ben ik leek  en novic een dat maakt het toch wel spannend .

Heb nu ook via www een heel mooi werkplaats pdf file gevonden in kleur  en ook toch maar op zoek naar een boek  toch wel zo prettig en nou had ik vanmiddag  het 1 en ander bekeken met kopje koffie erbij ===wist al er zit dus werk aan

Daarom heb ik me hier gemeld voor de verdere in en outs  :)) in ieder geval op zoek naar een rechter buiten spiegel en rechts voor een rem hendel  wand die is afgebroken

vr--gr--Frits
 

honda2x:
en nog maar wat  8)

The Headless Horseman:
Welkom hier! Mooie kleuren zo, ook met het zwarte frame en dergelijke  8)
Heb je gezien dat er een knipperbolletje los hangt?  ;)

honda2x:
Headless

Dat frame is met een spuitbusje gespoten net als ander dingen en de rest aan spetter op de kuip en omliggende  onderdelen dus das niet zo mooi  :( eerst rijden heb al teveel motoren netje gemaakt maar niet kunnen rijden draai het nu maar is om. ;)
oh en  me knipperlampje die zit er weer in .


eduartxrv 

Dat ebay gebeuren daar ben ik niet zo van op de hoogte  ;D mede dat ik me onderdelen altijd nog om de hoek kon vinden er komt vanzelf wat op je pad . 8)

honda2x:
Nou dat ik heb aangemeld moet ik natuurlijk ook wat plaatsen  na een lange proefrit van 40 km na aankoop  ;D

Komen er toch wat dingen te voorschijn ten eerste het  geluid  daarvoor had ik teveel olie eruit gehaald van meer dan halve liter een voorband die te hoog stond en achterband te laag .

maar wat rijd dat lekker  gaat lekker van zijn plaats ,steunen op de goede maat van de kawa stond veel meer na achter .


Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie
Mobile View