Auteur Topic: Hallo, ik ben Barry  (gelezen 1970 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Barryone

Hallo, ik ben Barry
« Gepost op: 01 juni 2016, 14:34 »
Hoi, ik ben Barry en gister heb ik mijn eerste TA gekocht.
Na jaren op een Thundercat te hebben gereden wilde ik afgelopen jaar eens wat anders. Vooral praktischer, ik ben tegen een Tenere 750 aangelopen en na even wennen, het is wat anders dan zo'n buikschuiver, werd het al gauw heel veel lol. Tot het noodlot toesloeg en ik de motor achter in een auto tot stoppen wist te brengen. Motor en motorrijder in de lappenmand, beiden weer opgeknapt en we hebben samen nog een tripje naar de Zwitserse grens gemaakt, echter niet zonder wat euvels. De motor was uiteindelijk toch niet prettig meer te bereiden en wordt nu in losse deeltjes verkocht..

Nu staat de vakantie voor de deur en ik heb nog steeds het plan om een rondje Europa te rijden dus besloot ik weer op zoek te gaan naar een leuke robuuste tweepitter die niet bang is voor wat modder en takjes, en toen vond ik een XT600V uit 1997.

Komende week ga ik der ophalen en komende maand wat aan sleutelen om klaar te raken voor de reis.

Ik zal hier vooral rondsnuffelen voor sleutel tips en trucs, wat onderdelen (heeft iemand nog een heavyduty valbeugel voor een 600? :) ) en wie weet een ander te helpen met het beetje kennis wat ik zelf bezit.

groetjes Barry

Offline Raymond

Re: Hallo, ik ben Barry
« Reactie #1 Gepost op: 01 juni 2016, 17:36 »
Top. Ben benieuwd naar je Transalp.
Geen foto ?.

Offline SAH

Re: Hallo, ik ben Barry
« Reactie #2 Gepost op: 07 juni 2016, 11:12 »
Hi Barry,

Welkom, hier. Ik hang hier ook rond maar lees vooral mee. Ik had via Ivo gehoord van je ongeluk. Fijn dat je weer op de been bent en gefeliciteerd met je TA. Waar gaat de reis heen?

Grt. Sjors

Offline Barryone

Re: Hallo, ik ben Barry
« Reactie #3 Gepost op: 06 juli 2016, 22:55 »
Het plan is Noorwegen. Ik zou eigenlijk al onderweg zijn maar het zit even niet mee. Gedoe met de fiets, iets met lucht en carburateurs. Morgen weer verder zoeken anders worden de buren boos

Hier wat foto's, ze zijn niet heel duidelijk maar het geeft een beeld.

Waar ken jij Ivo van Sjors?

Offline SAH

Re: Hallo, ik ben Barry
« Reactie #4 Gepost op: 08 juli 2016, 14:14 »
Even in je geheugen graven Barry, dan ken je mij ook nog wel ;) Iets met werk en Amsterdam...

Sterkte met je fiets.