Auteur Topic: Nieuw lid Eddie met AT uit 2000.  (gelezen 2165 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline benzeddie

Nieuw lid Eddie met AT uit 2000.
« Gepost op: 16 juni 2016, 22:21 »
Hoi allemaal,

Eddie uit Apeldoorn hier. Vorig jaar heb ik een AT uit 2000 aangeschaft. Van de AT is niet veel meer orgineels meer over. Koffers, subframe en valbeugels zijn custom made. Verder een 43 liter tank, scottoiler, ohlins schokdemper, digitaal cockpit, hoger en breder stuur en nog veel meer.
Dit forum al geregeld gevolgd en vorige maand met de mannen van Stammtisch Oost meegereden over de Posbank. Mooie rit en hartstikke gezellig dus het werd tijd om lid te worden.
Helaas heb ik de inspectiedagen gemist, maar heb me ingeschreven voor aanstaande NTT. Hopelijk zal ik veel van jullie ontmoeten en zit het weer een beetje mee.
Groetjes!!
2000 AT 750 RD07A / 1984 XLV 750R

Offline Zeegie

Re: Nieuw lid Eddie met AT uit 2000.
« Reactie #1 Gepost op: 16 juni 2016, 22:28 »
Stoer ding! Duits kenteken?
Op het NTT zullen we hem is bewonderen  8)
Het is goed om jezelf te laten gaan; als je jezelf maar weer kunt terugvinden.

Offline The Headless Horseman

Re: Nieuw lid Eddie met AT uit 2000.
« Reactie #2 Gepost op: 16 juni 2016, 22:52 »
Bijzondere motor  8) Welkom hier Eddie  :)
TA 650 '90 / TA 600 '92 / XL125V / R80GS

Offline luwe

Re: Nieuw lid Eddie met AT uit 2000.
« Reactie #3 Gepost op: 16 juni 2016, 23:39 »
vulle wille kom wa good 8)

Offline Sandra

Re: Nieuw lid Eddie met AT uit 2000.
« Reactie #4 Gepost op: 17 juni 2016, 10:48 »
Dat is de AT geweest van Dirk! :) Mooie motor hoor!
[img]http://img684.imageshack.us

Offline Oldtimer

Re: Nieuw lid Eddie met AT uit 2000.
« Reactie #5 Gepost op: 17 juni 2016, 10:56 »
Ha die Eddy.
Blij dat je woord hebt gehouden.
Jou AT zal zeker bekijks trekken op het komende NTT.

En  het weer........... Met een AT valt het altijd MEE

Welkom hier.

M
PD06 1994 blauw.
XLV750R 1985

En voor TCN leden nog Transalp onderdelen op de plank.

Offline benzeddie

Re: Nieuw lid Eddie met AT uit 2000.
« Reactie #6 Gepost op: 17 juni 2016, 16:15 »
Hey Oldtimer! bedankt. Beetje regen moet inderdaad wel kunnen. Vandaag nieuwe banden erop gezet, dus een beetje modder mag geen probleem meer zijn... Tot volgende week, lekker biertje drinken weer!

Sandra: inderdaad, dit is Dirk's motor. Vorig jaar gekocht van iemand anders dan Dirk. Toevallig 2 maanden geleden wat op Ebay gekocht net over de grens. Wie komt daar aanlopen..... Dirk... uitdrukking op zijn gezicht was priceless... Ik begreep al niet waarom hij zo raar opkeek toen ik kwam aanrijden, tot hij vertelde dat hij de AT in 2000 had gekocht en had omgebouwd tot wat hij nu is.. Toffe kerel!

Zeegie: Thanks. Van oorsprong Duits inderdaad, maar sinds vorig jaar een echte Hollander geworden  8)

2000 AT 750 RD07A / 1984 XLV 750R

Offline Sandra

Re: Nieuw lid Eddie met AT uit 2000.
« Reactie #7 Gepost op: 17 juni 2016, 18:11 »
Hey Oldtimer! bedankt. Beetje regen moet inderdaad wel kunnen. Vandaag nieuwe banden erop gezet, dus een beetje modder mag geen probleem meer zijn... Tot volgende week, lekker biertje drinken weer!

Sandra: inderdaad, dit is Dirk's motor. Vorig jaar gekocht van iemand anders dan Dirk. Toevallig 2 maanden geleden wat op Ebay gekocht net over de grens. Wie komt daar aanlopen..... Dirk... uitdrukking op zijn gezicht was priceless... Ik begreep al niet waarom hij zo raar opkeek toen ik kwam aanrijden, tot hij vertelde dat hij de AT in 2000 had gekocht en had omgebouwd tot wat hij nu is.. Toffe kerel!

Zeegie: Thanks. Van oorsprong Duits inderdaad, maar sinds vorig jaar een echte Hollander geworden  8)
Leuk hoor, zag het al gelijk toen ik die foto paar weken geleden zag bij de griek, jullie op een rijtje. Dirk heeft geloof ik een stuk of 3 van die AT's zelf omgebouwd en hij heeft ze allemaal verkocht... Hij heeft/had bij elke motor een bijpassend pak ;D, dat pak dat bij die motor hoorde heb jij nu vast ook..
[img]http://img684.imageshack.us