Gekoppelde gebeurtenissen

  • Goirle-Spa rit : 28 augustus 2016

Auteur Topic: 2016 Goirle-Spa rit zondag 28 augustus Meerij afspraken, reackties enz. enz  (gelezen 14838 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline MartinW

van jezelf? of een demo die wel een sprintje kan hebben tegen een varadero
Nee, niet van mezelf helaas, gehuurd om hem eens goed aan de tand te kunnen voelen. Een je Dero zou ik toch bij moeten kunnen houden  ;) :P

Offline xrvtuur

Dat gaan we dan eens proberen morgen :)
Varadero SD02  2004

Offline xrvtuur

na 580km was ik 1830 weer thuis.  dat was een lekker ritje vandaag mannen, alle vier bedankt. en volgens mij is die nieuwe at niet sneller  ;)
Varadero SD02  2004

Offline MartinW

Vandaag met een klein groepje van start gegaan, afwisselende rit met mooie stukken, vooral deel door Ardennen. Ook de minder fraaie kanten van België gezien. Staat er aan de ene zijde van de weg en mooie villa, maar aan de overkant en lelijke fabriekshal.
Op de terug weg bij Hasselt de groep kwijt geraakt en toen maar de snelste route naar de camping genomen, maar ik rond half 7 was. Nog wel contact gehad met Rainier.
Mannen, dank voor de leuke dag.  :)

@Arthur
Toen je 3 vingers opstak reed ik nog in 5  ;) :P

Offline Johnvl

 8)
DAG1
Zaterdag ca.  15:29 uur vertrokken met 33,6 graden op de klok. A27 na wegwerkzh. 1 rijstrook maar kon goed doorrijden. Om 17:03 was ik op de camping. In de volle zon ff tent opbouw pffff. Tent naast aardige buurman/vrouw. ca.18:30 ff naar de Apie in Goirle, en daarna ff rondje in de buurt gemaakt. Via Arendonk, Tunrhout, afgetankt in Weelde, daar even een onweersbui overlaten komen naar Poppel gereden, bak koffie. Ca  21:38 uur weer bij de tent. Met buurman zitten babbelen tot ca. 24hrs en tot 02:00 uur muggen lopen jagen. 184,2 km traveltime 4hrs15min
verbruik 22,75

DAG2
Warm&droog en 10:10 vertrekken wij met 5 motoren. Om 13:53 komen wij aan in Spa. Daarvoor ff foto momentje op de rotonde. Die had ik onderweg wel meer willen doen. Die onoverzichtelijk bochten niet echt mijn ding. Pizza bleek geen mini pizza, tot nu toe 3 uur en 43 min gereden en 181km. Na de pauze vertrekken we om 15:15 weer. Dan een tank momentje die bij mij wat irritatie opriep. Maar goed tot zover verbruik 19,67 viel niet tegen. De tom wilde de snelweg op, bleek niet goed. Via de toe en afritten rondje gemaakt en een herstel stop, plus foto momentje bij een Brouwerij. Via doorgaande wegen langs, Pap's Cafe richting Goirle. Daar in de omgeving stukje off-road, Reinier met 80m/h ik met kleine 8km/h. Via Poppel afgetankt, frietjes nah toch maar niet, die pizza hakte er wel in die middag. Totaal tent-tent 400,5 km en 8 uur en 22 min.

DAG3
Heel vroeg een regenbui, matras, slaapzak, tent inpakken en ik denk zet de Tom op "kortste Route" en vertrek om 10:25. Van Elite wijken tot no go zones, industrie en natuur, rij ik richting huis. Via veer nog een koffie tussen 12:02 en 12:40, kom ik via Doorn om ca 13:22 thuis aan. Kom ik op een totaal 687,5km en 14 uur en 56 rijtijd.

Hieronder nog wat plaatjes en 'n foto mapje met een paar foto's (51) is te volgen via deze link:

https://www.facebook.com/john.vanleijenhorst/media_set?set=a.10205632417289142.1073741908.1815143798&type=3&pnref=story



« Laatst bewerkt op: 31 augustus 2016, 14:48 door Johnvl »
JohnvL

Offline xrvtuur

je link naar de foto's werkt niet bij mij.  "pagina niet beschikbaar"
Varadero SD02  2004

Offline Johnvl

je link naar de foto's werkt niet bij mij.  "pagina niet beschikbaar"


Kan, 't  staat in privé domein van FB. Ten 1ste je hebt een FB account nodig en ten 2de kan je 'n vriendschap verzoek doen. 
JohnvL

Offline xrvtuur

ohh, ik doe niet aan facebook
Varadero SD02  2004

Offline Johnvl

ohh, ik doe niet aan facebook

Ik snap dat helemaal  :-X
JohnvL